Ενώ με το νομοσχέδιο διατηρείται ο θεσμός των Πειραματικών Σχολείων στη χώρα μας, το άρθρο 13 χωρίς καμία αιτιολογία δεν συμπεριέλαβε στα Πειραματικά Σχολεία το σχολείο μας, το οποίο είναι ένα ιστορικό Ενιαίο Πειραματικό Σχολείο της χώρας, το οποίο ιδρύθηκε ως Ενιαίο Πειραματικό Σχολείο το έτος 1929 και λειτουργεί ως Ενιαίο Πειραματικό Σχολείο επί 91 συναπτά έτη διατηρώντας κι αποδεικνύοντας συνεχώς τον χαρακτήρα του ως Πειραματικό.
- Το άρθρο 13 προβλέπει το εξής παράλογο: για το ΠΣΠΑ το οποίο εδρεύει στο ίδιο Κτίριο και οι μαθητές ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΠΡΟΑΥΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ: ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ (Δημοτικό) ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΠΡΟΤΥΠΟ (Γυμνάσιο-Λύκειο)!
- Σκανδαλώδης εύνοια προς τα δύο Πειραματικά Δημοτικά της Μαρασλείου τα οποία σύμφωνα με το άρθρο 13 συνδέονται με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο σε άλλη περιοχή της Αθήνας και δεν συνδέει το δικό μας Πειραματικό Δημοτικό με το Πειραματικό Γυμνάσιο του σχολείου μας που βρίσκεται στον ίδιο χώρο , στο ίδιο κτίριο!
- Πώς και με ποια κριτήρια χαρακτηρίστηκαν τα δύο Πειραματικά δημοτικά σχολεία της Μαρασλείου ως Πειραματικά και συνδέθηκαν με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο και το δικό μας δεν συνδέθηκε που λειτουργεί ως Πειραματικό από το 1929 και αποδεδειγμένα εισάγει καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης των μαθητών επι δεκαετίες;
- Σε ό,τι αφορά τους μαθητές που ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών: δημιουργούνται πρακτικά και κοινωνικά ζητήματα: Διότι τα Πειραματικά Σχολεία δεν αποτελούν τα λεγόμενα «σχολεία της γειτονιάς» όπως τα περισσότερα δημόσια σχολεία, κι οι μαθητές, που φοιτούν σε αυτά, σε περίπτωση, που δεν καταφέρουν να εισαχθούν στο Γυμνάσιο ή στο Λύκειο να αναγκαστούν να εγγραφούν σε άλλο δημόσιο σχολείο, πιθανότατα σε άλλον δήμο της Αττικής, όπου δεν έχουν αναπτύξει ουδεμία κοινωνική – σχολική σχέση με άλλα παιδιά.
- Οι περισσότεροι μαθητές των Πειραματικών Σχολείων της χώρας μένουν πολύ μακριά από την έδρα του Πειραματικού Σχολείου κι οι γονείς τους υποχρεούνται να μισθώνουν ταξί, να καταβάλουν μηνιαίως χρήματα για τη χρήση σχολικού, να ξυπνούν χαράματα για τη μετάβαση των μαθητων στο σχολέιο, κι αρκετοί μαθητές να χρησιμοποιούν από μικρή ηλικία τα μέσα μαζικης μεταφοράς για να μεταβαίνουν μόνοι τους στο σχολείο κλπ . Αυτές είναι επιλογές, τις οποίες έχουν κάνει οικογένειες των μαθητών που φοιτούν στο ΠΣΠΑ κι οι οποίες έχουν προσωπικό κόστος για τους μαθητές και τους γονείς τους,
- Επιπλέον, οι μαθητές του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών και δή του Δημοτικού, που έχουν εκπαιδευθεί με καινοτόμες μεθόδους έχουν την αξίωση να συνεχίσουν και να έχουν πρόσβαση στο ίδιο σχολέιο σε ένα Πειραματικό σχολείο δηλαδή στον ίδιο εκπαιδευτικό τρόπο μάθησης, στον οποίο η ίδια η δημόσια παιδεία τα έχει μέχρι τώρα εκπαιδεύσει
- ΠΡΟΤΑΣΗ: ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 13 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ»
Ενώ με το νομοσχέδιο διατηρείται ο θεσμός των Πειραματικών Σχολείων στη χώρα μας, το άρθρο 13 χωρίς καμία αιτιολογία δεν συμπεριέλαβε στα Πειραματικά Σχολεία το σχολείο μας, το οποίο είναι ένα ιστορικό Ενιαίο Πειραματικό Σχολείο της χώρας, το οποίο ιδρύθηκε ως Ενιαίο Πειραματικό Σχολείο το έτος 1929 και λειτουργεί ως Ενιαίο Πειραματικό Σχολείο επί 91 συναπτά έτη διατηρώντας κι αποδεικνύοντας συνεχώς τον χαρακτήρα του ως Πειραματικό. - Το άρθρο 13 προβλέπει το εξής παράλογο: για το ΠΣΠΑ το οποίο εδρεύει στο ίδιο Κτίριο και οι μαθητές ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΠΡΟΑΥΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ: ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ (Δημοτικό) ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΠΡΟΤΥΠΟ (Γυμνάσιο-Λύκειο)! - Σκανδαλώδης εύνοια προς τα δύο Πειραματικά Δημοτικά της Μαρασλείου τα οποία σύμφωνα με το άρθρο 13 συνδέονται με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο σε άλλη περιοχή της Αθήνας και δεν συνδέει το δικό μας Πειραματικό Δημοτικό με το Πειραματικό Γυμνάσιο του σχολείου μας που βρίσκεται στον ίδιο χώρο , στο ίδιο κτίριο! - Πώς και με ποια κριτήρια χαρακτηρίστηκαν τα δύο Πειραματικά δημοτικά σχολεία της Μαρασλείου ως Πειραματικά και συνδέθηκαν με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο και το δικό μας δεν συνδέθηκε που λειτουργεί ως Πειραματικό από το 1929 και αποδεδειγμένα εισάγει καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης των μαθητών επι δεκαετίες; - Σε ό,τι αφορά τους μαθητές που ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών: δημιουργούνται πρακτικά και κοινωνικά ζητήματα: Διότι τα Πειραματικά Σχολεία δεν αποτελούν τα λεγόμενα «σχολεία της γειτονιάς» όπως τα περισσότερα δημόσια σχολεία, κι οι μαθητές, που φοιτούν σε αυτά, σε περίπτωση, που δεν καταφέρουν να εισαχθούν στο Γυμνάσιο ή στο Λύκειο να αναγκαστούν να εγγραφούν σε άλλο δημόσιο σχολείο, πιθανότατα σε άλλον δήμο της Αττικής, όπου δεν έχουν αναπτύξει ουδεμία κοινωνική – σχολική σχέση με άλλα παιδιά. - Οι περισσότεροι μαθητές των Πειραματικών Σχολείων της χώρας μένουν πολύ μακριά από την έδρα του Πειραματικού Σχολείου κι οι γονείς τους υποχρεούνται να μισθώνουν ταξί, να καταβάλουν μηνιαίως χρήματα για τη χρήση σχολικού, να ξυπνούν χαράματα για τη μετάβαση των μαθητων στο σχολέιο, κι αρκετοί μαθητές να χρησιμοποιούν από μικρή ηλικία τα μέσα μαζικης μεταφοράς για να μεταβαίνουν μόνοι τους στο σχολείο κλπ . Αυτές είναι επιλογές, τις οποίες έχουν κάνει οικογένειες των μαθητών που φοιτούν στο ΠΣΠΑ κι οι οποίες έχουν προσωπικό κόστος για τους μαθητές και τους γονείς τους, - Επιπλέον, οι μαθητές του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών και δή του Δημοτικού, που έχουν εκπαιδευθεί με καινοτόμες μεθόδους έχουν την αξίωση να συνεχίσουν και να έχουν πρόσβαση στο ίδιο σχολέιο σε ένα Πειραματικό σχολείο δηλαδή στον ίδιο εκπαιδευτικό τρόπο μάθησης, στον οποίο η ίδια η δημόσια παιδεία τα έχει μέχρι τώρα εκπαιδεύσει - ΠΡΟΤΑΣΗ: ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 13 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ»