Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 25 Απριλίου 2020, 12:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η περίοδος που ζούμε είναι ιδιαίτερη και το μόνο που δε χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή είναι τέτοιες κινήσεις. Αυτή τη στιγμή επείγει να βρούμε μια ισορροπία και να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες της πανδημίας. Το νομοσχέδιο έρχεται την πιο άκυρη χρονική στιγμή. Οι εκπαιδευτικοί έχουμε κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σε συνθήκες πρωτόγνωρες για τους μαθητές μας και τους γονείς τους. Για τι αναβάθμιση μιλάμε όταν δεν έχουμε βασικές δομές και προυποθέσεις για να στηριχτούν αυτές οι μεταρυθμίσεις; Έχω δουλέψει σε τμήμα με 27 μαθητές και γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει. Ο αριθμός αυτός δεν είναι λειτουργικός για πολλούς λόγους. Να αναφερθώ και στον δάσκαλο εμπιστοσύνης;Δηλαδή εμείς οι υπόλοιποι δεν είμαστε δάσκαλοι εμπιστοσύνης; Αυτά είναι η αναβάθμιση;;;;