Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ευαγγελία Καιτζή | 25 Απριλίου 2020, 12:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα, είμαι κι εγώ εκπαιδευτικός και Θα ήθελα να εκφράσω τη γνώμη μου σχετικά με τη κατάργηση του μαθήματος της κοινωνιολογίας. Θεωρώ πως ειδικά σήμερα όσο ποτέ άλλοτε είναι απαραίτητη η έμφαση στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο της κοινωνιολογίας, εξάλλου οι ίδιοι οι μαθητές είναι ενθουσιασμένοι και ενεργοί στο συγκεκριμένο μάθημα. Σε μια εποχή που ήδη η κοινωνική απομόνωση φαίνεται η πανάκεια για την ασθένεια που μας ταλαιπωρεί τουλάχιστον ας τονίσουμε τη σημασία της κοινωνικοποίησης με κάθε τρόπο και μέσον γιατί οι μαθητές θα βγουν μη ενεργοί πολίτες και παθητικοί δέκτες μηνυμάτων. Τουλάχιστον αν για κάτι προσπαθούμε τόσο καιρό νομίζω είναι η δημιουργία ενεργών και υπεύθυνων πολιτών, πως όμως θα το πετύχουμε αυτό; Το μάθημα της κοινωνιολογίας είναι μια ευκαιρία για εποικοδομητική συζήτηση και ταυτόχρονα μια διέξοδος για τους μαθητές σε μια περίοδο της ζωής τους που η πίεση λόγω των πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να εκτονωθεί γιατί όλοι γνωρίζουμε το άγχος των μαθητών ή των παιδιών μας που πέρασαν αυτόν το σκόπελο, ευχαριστώ και ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική αλλά και λίγο το συναίσθημα γιατί όλα χρειάζονται σ' αυτή τη ζωή