Κυρία Υπουργέ,
Μάλλον δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για νομοσχέδιο, αλλά αν επιμένετε, ας δούμε το εξής:
Αξιολόγηση: πώς θα διασφαλίσετε την ισοτιμία, την αντικειμενικότητα και την αποφυγή κατάχρησης εξουσίας από τους διευθυντές κυρίως; Ένας ντόπιος διευθυντής είθισται να προωθεί τους ντόπιους εκπαιδευτικούς και όχι τους ξένους, ενώ οι αναπληρωτές είναι «τα παιδιά για όλες τις δουλειές». Εκτός αυτού, ο διευθυντής μπορεί να κρίνει αν είμαστε σωστοί υπάλληλοι (συνεπείς και υπεύθυνοι), όχι αν είμαστε σωστοί παιδαγωγοί και εκπαιδευτικοί. Επίσης η αξιολόγηση προϋποθέτει ίδιες υποχρεώσεις και ίδια δικαιώματα. Οι αναπληρωτές έχουν μόνο ίδιες υποχρεώσεις. Πού είναι η δικαιοσύνη;
Ευχόμαστε καλή δύναμη για σωστές και δίκαιες αποφάσεις
Κυρία Υπουργέ, Μάλλον δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για νομοσχέδιο, αλλά αν επιμένετε, ας δούμε το εξής: Αξιολόγηση: πώς θα διασφαλίσετε την ισοτιμία, την αντικειμενικότητα και την αποφυγή κατάχρησης εξουσίας από τους διευθυντές κυρίως; Ένας ντόπιος διευθυντής είθισται να προωθεί τους ντόπιους εκπαιδευτικούς και όχι τους ξένους, ενώ οι αναπληρωτές είναι «τα παιδιά για όλες τις δουλειές». Εκτός αυτού, ο διευθυντής μπορεί να κρίνει αν είμαστε σωστοί υπάλληλοι (συνεπείς και υπεύθυνοι), όχι αν είμαστε σωστοί παιδαγωγοί και εκπαιδευτικοί. Επίσης η αξιολόγηση προϋποθέτει ίδιες υποχρεώσεις και ίδια δικαιώματα. Οι αναπληρωτές έχουν μόνο ίδιες υποχρεώσεις. Πού είναι η δικαιοσύνη; Ευχόμαστε καλή δύναμη για σωστές και δίκαιες αποφάσεις