Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Κορακιανιτη Παρασκευη | 25 Απριλίου 2020, 13:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την ολοκληρωμένη και ουσιαστική μάθηση δεύτερης ξένης γλώσσας θα πρεπει να αυξηθούν λίγο οι ώρες κ να επεκταθεί η εκπαίδευση τόσο στο δημοτικό όσο και στις δυο πρωτες τάξεις του λυκείου. Πιο συγκεκριμένα, η μεταχείριση των καθιερωμένων δευτερων γλωσσών θα πρεπει να είναι ίδια για όλες, κ ο λόγος για τα ιταλικά που εισάγονται μόλις στο γυμνάσιο, υστερα από δυο χρόνια εκμάθησης μιας άλλης γλώσσας. Τι πιθανοτητες υπάρχουν πραγματικα να αλλάξει επιλογή ο μαθητής στο γυμνάσιο?? Και έπειτα με την επέκταση ωρών εξασφαλίζεται ενδεχομένως η δυνατότητα προετοιμασιας του μαθητή μέσα στο σχολείο για τις πανελληνιες με στόχο την σχολή της γλώσσας που επέλεξε.Σε κάθε άλλη περιπτωση οι ημιτελές κ ασυντονιστες ενέργειες εχουν στόχο μόνο φαινομενικά να καλυψουν κάποια κενά σε ώρες , να γεμίζουν τα προγραμματα σπουδών κ να εξασφαλίζουν σε λίγους κ εν μέρει θέσεις εργασίας.