Αξιότιμοι κύριοι,
το ανιψάκι μου φοιτά στο Γυμνάσιο της Ιωνιδείου Σχολής.
Μέχρι τον Δεκέμβριο δεν είχε καλυφθεί το κενό φιλολόγου με αποτέλεσμα να μην διδάσκονται στην τάξη τους νέα Ελληνικά. Περιμέναμε ότι με το νομοσχέδιο θα λύνονταν τέτοια ζητήματα που πραγματικά υποβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο συνολικά και ακόμα περισσότερο τα Πρότυπα σχολεία.
Δυστυχώς διαψευστήκαμε με τον χειρότερο τρόπο.
Με το νομοσχέδιο επιχειρείται ένα πραγματικό έγκλημα για τα παιδιά μας καθώς αναγκάζονται στην ευαίσθητη ηλικία τους να περάσουν για δεύτερη φορά πολύ απαιτητικές εξετάσεις και αρκετά από αυτά θα κληθούν να αλλάξουν πλήρως σχολικό περιβάλλον σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα παιδιά των δημόσιων σχολείων που θα εξακολουθήσουν, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, να συνυπάρχουν με τους συμμαθητές τους κατά τη μετάβαση από το γυμνάσιο στο λύκειο.
Πρόκειται για πραγματική τιμωρία των οικογενειών μας και των παιδιών μας που επέλεξαν το δύσκολο δρόμο της προσπάθειας από πολύ μικρή ηλικία. Είναι εντελώς άστοχη η θέσπιση εξετάσεων από τη στιγμή που το σύνολο των παιδιών που φοιτούν στα πρότυπα γυμνάσια είναι άριστα και αυτό φαίνεται από τις ετήσιες επιδόσεις τους. Ζητήστε από τους διευθυντές των σχολείων τα ποσοστά αριστείας των μαθητών των προτύπων γυμνασίων. Ξεπερνούν το 95%.
Κατά τη γνώμη μου η εισαγωγή εξετάσεων από το γυμνάσιο στο λύκειο δείχνει την έλλειψη εμπιστοσύνης της πολιτείας στο θεσμό των προτύπων και μηδενίζει ιδιαίτερα τον ρόλο του προτύπου γυμνασίου.
Ε.Θ
Αξιότιμοι κύριοι, το ανιψάκι μου φοιτά στο Γυμνάσιο της Ιωνιδείου Σχολής. Μέχρι τον Δεκέμβριο δεν είχε καλυφθεί το κενό φιλολόγου με αποτέλεσμα να μην διδάσκονται στην τάξη τους νέα Ελληνικά. Περιμέναμε ότι με το νομοσχέδιο θα λύνονταν τέτοια ζητήματα που πραγματικά υποβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο συνολικά και ακόμα περισσότερο τα Πρότυπα σχολεία. Δυστυχώς διαψευστήκαμε με τον χειρότερο τρόπο. Με το νομοσχέδιο επιχειρείται ένα πραγματικό έγκλημα για τα παιδιά μας καθώς αναγκάζονται στην ευαίσθητη ηλικία τους να περάσουν για δεύτερη φορά πολύ απαιτητικές εξετάσεις και αρκετά από αυτά θα κληθούν να αλλάξουν πλήρως σχολικό περιβάλλον σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα παιδιά των δημόσιων σχολείων που θα εξακολουθήσουν, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, να συνυπάρχουν με τους συμμαθητές τους κατά τη μετάβαση από το γυμνάσιο στο λύκειο. Πρόκειται για πραγματική τιμωρία των οικογενειών μας και των παιδιών μας που επέλεξαν το δύσκολο δρόμο της προσπάθειας από πολύ μικρή ηλικία. Είναι εντελώς άστοχη η θέσπιση εξετάσεων από τη στιγμή που το σύνολο των παιδιών που φοιτούν στα πρότυπα γυμνάσια είναι άριστα και αυτό φαίνεται από τις ετήσιες επιδόσεις τους. Ζητήστε από τους διευθυντές των σχολείων τα ποσοστά αριστείας των μαθητών των προτύπων γυμνασίων. Ξεπερνούν το 95%. Κατά τη γνώμη μου η εισαγωγή εξετάσεων από το γυμνάσιο στο λύκειο δείχνει την έλλειψη εμπιστοσύνης της πολιτείας στο θεσμό των προτύπων και μηδενίζει ιδιαίτερα τον ρόλο του προτύπου γυμνασίου. Ε.Θ