Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Κορακιανιτη Παρασκευη | 25 Απριλίου 2020, 13:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι είναι μάταιο για τον κλάδο μας (Ιταλικής γλώσσας) να ελπίζει να εξασφαλιστούν κ άλλες θέσεις εργασίας στο γυμνασιο όσο η "τρίτη" Δευτερη γλώσσα παραμενει εκτός στο δημοτικό. Οι πιθανότητες να αλλάξει ο μαθητής επιλογή γλώσσας στό γυμνάσιο, όπως φαίνεται κ από τα νούμερα, είναι ελάχιστη. Γι αυτό βρίσκω σωστό και δίκαιο όλες οι επιλογές δευτερης ξένης γλώσσας να εμφανίζονται στην ίδια βαθμίδα εκπαιδευσης εξασφαλίζοντας έτσι κ στον μαθητή μια συνέχεια στην μάθηση κ, γιατί όχι, με επέκταση και στο λυκειο μια πιο ολοκληρωμένη γνώση, ειδικά αν συνδεθεί το κπγ με το σχολείο η αν ο μαθητής επιθυμει την εισαγωγή του σε ξένη φιλολογία.