Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αντώνης Καλογεράκης | 25 Απριλίου 2020, 14:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι επιτακτικό να επενεξεταστει η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη. Το ζητούμενο ειδικά μετά την υγειονομική κρίση θα είναι η ποιοτική αναβάθμιση των σχολικών μονάδων και η προσθήκη νέων εργαλείων βελτίωσης των γνώσεων και των εμπειριών που θα λαμβάνουν οι μαθητές κάθε βαθμίδας. Η ποσοτική αύξηση μόνο αρνητικά θα επιφέρει στη διαδικασία της μάθησης, σύμφωνα με τη διεθνή και ευρωπαϊκή εμπειρία. Το βάρος θα πρέπει να δοθεί στην αξιοποίηση των συγκριτικών πολιτιστικών και περιβαλλοντικών πλεονεκτηματων της χώρας μας και του υψηλού επιπέδου των διδασκόντων, σε συνδυασμό με έμφαση στο ταλέντο και στην προσωπικότητα του κάθε μαθητή, ώστε μαζί με σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, με τα οποία και λόγω κρίσης, η κοινότητα ήρθε σε επαφή, οι μαθητές να επωφεληθούν στην πράξη και αυτό ασφαλώς δε θα επιτευχθεί αυξάνοντας τα αριθμητικά μεγέθη των εκπαιδευομένων ανά σχολική αίθουσα.