Είμαι γονέας δύο μαθητών. Ο ένας φοιτά ήδη στην Β΄ Γυμνασίου σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο και ο άλλος, μαθητής της ΣΤ’ του Δημοτικού, προετοιμάζεται από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχοντας σκοπό την εισαγωγή του στο ίδιο Πρότυπο Γυμνάσιο.
Διαβάζοντας το νομοσχέδιο που πρόκειται να ψηφιστεί, διαπιστώνω ότι καταρρέει εν μία νυκτί και χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, ολόκληρος ο οικογενειακός προγραμματισμός που είχαμε σχεδιάσει τα τελευταία χρόνια.
Δεν σας κρύβω ότι με τα νέα δεδομένα που θα ισχύσουν, είμαι φοβερά προβληματισμένος και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να μην δώσει εξετάσεις για το Πρότυπο Γυμνάσιο ο μικρός μου γιός διότι αυτό ελλοχεύει τον κίνδυνο να αναγκαστεί να αλλάξει σχολικό περιβάλλον, με τις καταστροφικές συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε ότι έχει στην εφηβική ηλικία, στην περίπτωση που θα αποτύχει στις εξετάσεις εισαγωγής για το Πρότυπο Λύκειο που θα κληθεί να δώσει.. Θα προτιμήσω να γραφτεί σε ένα άλλο Γυμνάσιο, με χαμηλότερο επίπεδο παρεχόμενων σπουδών, αλλά με εξασφαλισμένη την μετέπειτα παρουσία του στο ίδιο σχολικό περιβάλλον που επέλεξε και φυσικά στην μη διατάραξη της ψυχικής του υγείας.
Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και η αποκοπή από τους φίλους των τριών τελευταίων χρόνων είναι καταστροφική στην ηλικία των 15 ετών, πόσο μάλιστα όταν δεν γίνεται με την δική σου θέληση ή όταν αυτή γίνεται μετά από την αποτυχία μίας ωριαίας εξέτασης.
Όσον αφορά τον μεγαλύτερο γιο μου που ήδη φοιτά στην Β’ Γυμνασίου, θα ήταν πιο δίκαιο και πιο δημοκρατικό να συνεχίσει τις σπουδές του με την νομοθεσία που ίσχυε όταν κλήθηκε να επιλέξει το σχολείο που θα ήθελε να φοιτήσει. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο εν λόγω μαθητής είχε επιτύχει την εισαγωγή του ,τόσο στο Μουσικό Γυμνάσιο, όσο και σε ακόμη δύο (2) ιδιωτικά σχολεία. Να είσαστε σίγουροι ότι εάν κατά τη διαδικασία επιλογής του, ίσχυαν οι διατάξεις που σκοπεύετε να ψηφίσετε τώρα, θα επέλεγε την εγγραφή του στο Μουσικό Γυμνάσιο διότι αυτό θα του εξασφάλιζε την ομαλότητα στο σχολικό του περιβάλλον στο υπόλοιπο των σπουδών του.
Το συγκεκριμένο θέμα έχει να κάνει με την ψυχική υγεία των παιδιών μας και δε χωρά νομίζω, οποιαδήποτε άλλη σκέψη ή επιδίωξη.
Είμαι γονέας δύο μαθητών. Ο ένας φοιτά ήδη στην Β΄ Γυμνασίου σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο και ο άλλος, μαθητής της ΣΤ’ του Δημοτικού, προετοιμάζεται από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχοντας σκοπό την εισαγωγή του στο ίδιο Πρότυπο Γυμνάσιο. Διαβάζοντας το νομοσχέδιο που πρόκειται να ψηφιστεί, διαπιστώνω ότι καταρρέει εν μία νυκτί και χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, ολόκληρος ο οικογενειακός προγραμματισμός που είχαμε σχεδιάσει τα τελευταία χρόνια. Δεν σας κρύβω ότι με τα νέα δεδομένα που θα ισχύσουν, είμαι φοβερά προβληματισμένος και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να μην δώσει εξετάσεις για το Πρότυπο Γυμνάσιο ο μικρός μου γιός διότι αυτό ελλοχεύει τον κίνδυνο να αναγκαστεί να αλλάξει σχολικό περιβάλλον, με τις καταστροφικές συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε ότι έχει στην εφηβική ηλικία, στην περίπτωση που θα αποτύχει στις εξετάσεις εισαγωγής για το Πρότυπο Λύκειο που θα κληθεί να δώσει.. Θα προτιμήσω να γραφτεί σε ένα άλλο Γυμνάσιο, με χαμηλότερο επίπεδο παρεχόμενων σπουδών, αλλά με εξασφαλισμένη την μετέπειτα παρουσία του στο ίδιο σχολικό περιβάλλον που επέλεξε και φυσικά στην μη διατάραξη της ψυχικής του υγείας. Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και η αποκοπή από τους φίλους των τριών τελευταίων χρόνων είναι καταστροφική στην ηλικία των 15 ετών, πόσο μάλιστα όταν δεν γίνεται με την δική σου θέληση ή όταν αυτή γίνεται μετά από την αποτυχία μίας ωριαίας εξέτασης. Όσον αφορά τον μεγαλύτερο γιο μου που ήδη φοιτά στην Β’ Γυμνασίου, θα ήταν πιο δίκαιο και πιο δημοκρατικό να συνεχίσει τις σπουδές του με την νομοθεσία που ίσχυε όταν κλήθηκε να επιλέξει το σχολείο που θα ήθελε να φοιτήσει. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο εν λόγω μαθητής είχε επιτύχει την εισαγωγή του ,τόσο στο Μουσικό Γυμνάσιο, όσο και σε ακόμη δύο (2) ιδιωτικά σχολεία. Να είσαστε σίγουροι ότι εάν κατά τη διαδικασία επιλογής του, ίσχυαν οι διατάξεις που σκοπεύετε να ψηφίσετε τώρα, θα επέλεγε την εγγραφή του στο Μουσικό Γυμνάσιο διότι αυτό θα του εξασφάλιζε την ομαλότητα στο σχολικό του περιβάλλον στο υπόλοιπο των σπουδών του. Το συγκεκριμένο θέμα έχει να κάνει με την ψυχική υγεία των παιδιών μας και δε χωρά νομίζω, οποιαδήποτε άλλη σκέψη ή επιδίωξη.