Η διοίκηση ενός Πανεπιστημιακού ιδρύματος, ιδιαίτερα δημόσιου στην χώρα μας, δεν θα έπρεπε να είναι προϊόν ψηφοφορίας.
Θα έπρεπε να αποτελεί προϊόν ανοιχτής διαδικασίας, με προκήρυξη και απαιτήσεις όπως θα έχουν προσδιοριστεί από το Ίδρυμα. Οι υποψηφιότητες στην συνέχεια μπορεί να αξιολογούνται από σχετική επιτροπή που θα περιλαμβάνει μέλη διοίκησης του Ιδρύματος (πχ. τον Πρύτανη αν πρόκειται για επιλογή Αντιπρυτάνεων, Αντιπρυτάνεις αν πρόκειται για επιλογή Πρύτανη, εκπροσώπους Κοσμητόρων και Προέδρων), μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας (πχ εκπρόσωπο καθηγητών, εκπρόσωπο ΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ), μέλος διοικητικών υπαλλήλων και βέβαια εκπρόσωπο φοιτητών.
Θεωρώ ότι τέτοιες θέσεις πρέπει να συνοδεύονται από διαφορετικό μισθολόγιο και σαφή προσδιορισμό υποχρεώσεων και στόχων ανά έτος.
Η διοίκηση ενός Πανεπιστημιακού ιδρύματος, ιδιαίτερα δημόσιου στην χώρα μας, δεν θα έπρεπε να είναι προϊόν ψηφοφορίας. Θα έπρεπε να αποτελεί προϊόν ανοιχτής διαδικασίας, με προκήρυξη και απαιτήσεις όπως θα έχουν προσδιοριστεί από το Ίδρυμα. Οι υποψηφιότητες στην συνέχεια μπορεί να αξιολογούνται από σχετική επιτροπή που θα περιλαμβάνει μέλη διοίκησης του Ιδρύματος (πχ. τον Πρύτανη αν πρόκειται για επιλογή Αντιπρυτάνεων, Αντιπρυτάνεις αν πρόκειται για επιλογή Πρύτανη, εκπροσώπους Κοσμητόρων και Προέδρων), μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας (πχ εκπρόσωπο καθηγητών, εκπρόσωπο ΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ), μέλος διοικητικών υπαλλήλων και βέβαια εκπρόσωπο φοιτητών. Θεωρώ ότι τέτοιες θέσεις πρέπει να συνοδεύονται από διαφορετικό μισθολόγιο και σαφή προσδιορισμό υποχρεώσεων και στόχων ανά έτος.