Ορμώμενη από το σχόλιο του/της Ν.Τ., το οποίο βρήκα εξαιρετικό, θα ήθελα κι εγώ να επισημάνω ότι εξαιτίας του άρθρου 18, η εισαγωγή παιδιών στα πρότυπα, θα ενέχει πάντα τον κίνδυνο της πιθανής τιμωρίας, μέσω της ακούσιας απομάκρυνσής του από το σχολικό περιβάλλον του. Η αποβολή αυτή δε, θα οφείλεται σε μια ελάχιστη διαφορά στη βαθμολογία των εξετάσεων, μεταξύ των παιδιών. Επιπλέον, η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι πολλές φορές υπάρχουν ισοβαθμίες στις εξετάσεις μεταξύ διαγωνιζομένων, οπότε τη λύση δίνει μία κλήρωση. Θα τιμωρηθούν και θα αποβληθούν άριστοι μαθητές επειδή είτε έγραψαν κάποια δέκατα της μονάδας λιγότερο έναντι κάποιων άλλων, είτε γιατί βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις κατάταξης (πάντα μεταξύ αρίστων) και τελικά δεν στάθηκαν τυχεροί στην κλήρωση. Μία τιμωρία μεγαλύτερη και από την ποινή που προβλέπει ο νομοθέτης για τις περιπτώσεις παιδιών που παρουσιάζουν σοβαρές αντικοινωνικές συμπεριφορές στο σχολικό περιβάλλον. Επισημαίνω ότι ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις, παραβατικής συμπεριφοράς, υπάρχουν επιστημονικές μελέτες και υποδείξεις από αρμόδιους επιστήμονες για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να επιβάλλονται οι «πειθαρχικές ποινές», για να μην έχουν τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό, για έναν έφηβο.
Ορμώμενη από το σχόλιο του/της Ν.Τ., το οποίο βρήκα εξαιρετικό, θα ήθελα κι εγώ να επισημάνω ότι εξαιτίας του άρθρου 18, η εισαγωγή παιδιών στα πρότυπα, θα ενέχει πάντα τον κίνδυνο της πιθανής τιμωρίας, μέσω της ακούσιας απομάκρυνσής του από το σχολικό περιβάλλον του. Η αποβολή αυτή δε, θα οφείλεται σε μια ελάχιστη διαφορά στη βαθμολογία των εξετάσεων, μεταξύ των παιδιών. Επιπλέον, η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι πολλές φορές υπάρχουν ισοβαθμίες στις εξετάσεις μεταξύ διαγωνιζομένων, οπότε τη λύση δίνει μία κλήρωση. Θα τιμωρηθούν και θα αποβληθούν άριστοι μαθητές επειδή είτε έγραψαν κάποια δέκατα της μονάδας λιγότερο έναντι κάποιων άλλων, είτε γιατί βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις κατάταξης (πάντα μεταξύ αρίστων) και τελικά δεν στάθηκαν τυχεροί στην κλήρωση. Μία τιμωρία μεγαλύτερη και από την ποινή που προβλέπει ο νομοθέτης για τις περιπτώσεις παιδιών που παρουσιάζουν σοβαρές αντικοινωνικές συμπεριφορές στο σχολικό περιβάλλον. Επισημαίνω ότι ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις, παραβατικής συμπεριφοράς, υπάρχουν επιστημονικές μελέτες και υποδείξεις από αρμόδιους επιστήμονες για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να επιβάλλονται οι «πειθαρχικές ποινές», για να μην έχουν τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό, για έναν έφηβο.