Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μπουγιούκας | 25 Απριλίου 2020, 15:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εάν τα λατινικά είναι προϋπόθεση των κλασσικών σπουδών και επομένως είναι απαραίτητα για τις σπουδές στην φιλολογία, τότε γιατί η πληροφορική δεν είναι απαραίτητη για τις σπουδές στην πληροφορική; Εάν οι υποψήφιοι του 1ου πεδίου δεν μπορούν να μάθουν τα απαραίτητα λατινικά στο πανεπιστήμιο, γιατί οι υποψήφιοι του πεδίου των θετικών σπουδών να μπορούν να μάθουν την απαραίτητη πληροφορική στο πανεπιστήμιο; Πόσο μάλλον όταν η πληροφορική δεν αφορά μόνο την ίδια την πληροφορική, αλλά όλες τις θετικές επιστήμες και τις επιστήμες υγείας & ζωής, στον βαθμό που αποτελεί το βασικό εργαλείο των τελευταίων σήμερα! Η πρώτη γραμμή της έρευνας για την αντιμετώπιση της ασθένειας covid-19 έχει την σφραγίδα του κλάδου της βιοπληροφορικής.Το να εισάγεται ένας φοιτητής σήμερα σε τμήμα θετικών επιστημών χωρίς υπόβαθρο στην πληροφορική είναι σαν να εισάγεται σε τμήμα θετικών επιστημών πριν 70 χρόνια χωρίς υπόβαθρο στα μαθηματικά. Το άκρως παράδοξο, μάλιστα, είναι ότι όχι μόνο για κάποιες σχολές πληροφορικής υπάρχει η δυνατότητα για εισαγωγή χωρίς εξέταση στην πληροφορική (από το 2ο πεδίο), αλλά ότι αποκλείονται (!) από την εισαγωγή σε αυτές τις σχολές οι υποψήφιοι του επιστημονικού πεδίου της πληροφορικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι υποψήφιοι των σχολών Μηχανικών Υπολογιστών, οι οποίοι δεν μπορούν να εισαχθούν σ' αυτές τις σχολές από το επιστημονικό πεδίο της επιστήμης που τις δομεί θεμελιωδώς (4ο πεδίο-επιστημών οικονομίας και ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ). Ας δοθεί επιτέλους η δυνατότητα της επιλογής στο 2ο πεδίο: όποιος θέλει ηλεκτρολόγων μηχανολόγων - μηχανικών υπολογιστών να εξετάζεται στην πληροφορική και όποιος θέλει χημικών μηχανικών να εξετάζεται στην χημεία. Εναλλακτικά ή και παράλληλα, να ενταχθούν όλες οι σχολές μηχανικών υπολογιστών στο πεδίο επιστημών οικονομίας και πληροφορικής.