Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Λυμπέρης | 25 Απριλίου 2020, 15:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα πραγματικά σύγχρονο σχολείο χρειάζεται γλώσσες. Η ισπανική ΠΡΕΠΕΙ να είναι μια από αυτές, ως η δεύτερη ομιλούμενη γλώσσα στον κόσμο. Ακόμη και στις ΗΠΑ χωρίς ισπανικά μπορεί να δυσκολευτείς, γιατί τα συναντάς συχνά στην καθημερινότητά σου, τα μιλούν οι συνάδερφοί σου κλπ. Ως μόνιμοι άλλων κλάδων ΜΕ ΔΕΎΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΌΤΗΤΑ ΠΕ40, έχουμε ήδη προτείνει, σε προσωπικό επίπεδο, κι απ' όσο γνωρίζω, έχει μεταφερθεί στον εκάστοτε υπουργό ότι την πρώτη χρονιά θα αναλαμβάναμε εμείς σε κάθε σχολείο την διδασκαλία της γλώσσας ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών, ώστε να ανοίξει ο δρόμος για τους συναδέρφους ΠΕ 40, αλλά ούτε αυτό έχει γίνει ως τώρα δεκτό. Κι όμως, τα παιδιά στο σχολείο -είμαι σε Λύκειο μάλιστα- μου ζητάν να τους μιλήσω ισπανικά και να τους μάθω φράσεις. Γιατί να μην είναι λοιπόν ένα ισότιμο μάθημα όπως όλα τα υπόλοιπα και σε μόνιμη βάση; Τολμήστε, δε θα χάσετε -αντιθέτως η κίνηση αυτή θα επαινεθεί από το σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου (γονείς, μαθητές, συναδέρφους)- και δεν έχουμε κανέναν λόγο να "πάρουμε μαθητές" ή να "διώξουμε" τους συναδέρφους άλλων ειδικοτήτων. Ακόμα και τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών συμφέρει, διότι θα αυξηθεί η πελατεία για εκμάθηση ισπανικών, καθώς κάποιοι θα θελήσουν να έχουν είτε ένα ανώτερο δίπλωμα είτε να εμβαθύνουν στη γλώσσα. Συνεπώς, ακόμα και από οικονομικής πλευράς -συγγνώμη δεν είμαι οικονομολόγος για να μιλήσω με επιστημονικούς όρους- πάλι συμφέρει και σύντομα θα γίνει απόσβεση της επένδυσης, κύριοι του υπουργείου