Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Όλγα | 25 Απριλίου 2020, 15:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να προστεθούν κι άλλες γλώσσες στην επιλογή της "δεύτερης ξένης γλώσσας", όπως τα ισπανικά και τα ιταλικά. Είναι απαράδεκτο και εντελώς οπισθοδρομικό ως χώρα να έχουμε κολλήσει στην 3γλωσσια Αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά ενώ τα ισπανικά είναι η δεύτερη πιο ομιλούμενη γλώσσα στον κόσμο με εκατομμύρια φυσικούς ομιλητές όπως και εκατομμύρια ανθρώπους που την επιλέγουν ως ξένη γλώσσα σε Ευρώπη αλλά και παγκόσμια. Επίσης είναι απαράδεκτο να υπάρχουν δύο σχολές Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όπως Ισπανική γλώσσα & φιλολογία στο ΕΚΠΑ και Ισπανική γλώσσα & Πολιτισμός του ΕΑΠ, να υπάρχουν τα ισπανικά ως ειδικό μάθημα πανελληνίων, οι απόφοιτοι αυτών των σχολών να περιμένουν στην ουρά και το κράτος να "απαγορεύει" την εισαγωγή αυτής της γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση και επομένως να επιβάλει στους μαθητές να μάθουν γαλλικά ή γερμανικά ενώ πολλοί θα επέλεγαν μεταξύ ισπανικών/ιταλικών. Ας εκσυγχρονιστουμε λίγο ως χώρα σε κάτι καλό και θετικό.