• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Μηλώσης' | 25 Απριλίου 2020, 15:24

    Αντιγράφω από την αιτιολογική έκθεση: Α) «Οι αλλαγές του παρόντος άρθρου κρίνονται κατά λογική αναγκαιότητα επιβεβλημένες, κατόπιν της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των τροποποιήσεων που επέφερε ο ν. 4589/2019 (Α΄ 13)στα ελάχιστα και στα μέγιστα όρια των τμημάτων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων.» 1) Ποιος έκανε την αξιολόγηση, τι μέθοδο και ποια εργαλεία χρησιμοποίησε και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής; Β) «Οι τροποποιήσεις αυτές, οι οποίες εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά τη σχολική χρονιά 2019-2020, οδήγησαν κατά περίπτωση στη δημιουργία πλασματικών κενών, με τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης…» 1) ποιος ακριβώς είναι ο αριθμός των μαθητών που πρεπει να έχει μία τάξη με βάση την Παιδαγωγική Επιστήμη; Ποιος παιδαγωγός ή ποια θεωρία αναφέρει το ιδανικό 20 μαθητές;;; 2)Γιατί δεν εξετάστηκε αν η τροποποίηση είχε οφέλη στους μαθητές;;; Αν οι μαθητές που ήταν σε τάξη με αριθμό μαθητών 12-18, έμαθαν καλύτερα, αν απέδωσαν καλύτερα από ότι σε μία τάξη με 28 παιδιά;;; ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ;; 3) Γιατί δεν διερευνήθηκε αν εκπαιδευτικός εργάστηκε πιο αποδοτικά ή πιο αποτελεσματικά από το αν είχε μία τάξη με 25-28 μαθητές;;; Γ) «…και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού» άρα πρώτα οι αριθμοί. Αν Θέλουμε ένα σχολείο με εργαστήρια δεξιοτήτνω, project, νέες τεχνολογίες, δεν γίνεται να στοιβάζουμε 20 παιδιά διαφορετικής δυναμικότητας (πλέον είμαστε σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία) και να λέμε στο δάσκαλο βγάλ τα πέρα.... ( Και παράλληλα να έχουμε 60+ χρονών εκπαιδευτικούς)