Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Φανή | 25 Απριλίου 2020, 15:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) ποια θεωρία ή ποιος παιδαγωγός αναφέρει πως ο ιδανικός αριθμός μαθητών είναι 20;;; 2)Γιατί δεν εξετάστηκε αν η τροποποίηση του 2019 είχε οφέλη στους μαθητές, σε επίπεδο γνώσεων, στάσεων δεξιοτήτων;;; Συγκριτικά με το αν φοιτούσαν σε τάξη με μεγαλύτερο αριθμό μαθητών;;; 3) Γιατί δεν διερευνήθηκε αν εκπαιδευτικός εργάστηκε πιο αποδοτικά ή πιο αποτελεσματικά σε μία τάξη με 12-15 μαθητές από το αν είχε μία τάξη με 25-28 μαθητές;;; όλες οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν 15 -16 μαθητές. Δεν γίνεται να παίρνουμε μόνο μεθόδους, ιδέες ( εργαστήρια, εκ/κος εμπιστοσύνης, αυτοαξιολόγηση - εσωτερική κ εξωτερική) από τις χώρες αυτές, και να θέλουμε να εφαρμοστούν σε διαφορετικό πλαίσιο ( ξαφνικά να εφαρμοστούν σε τάξεις με 24-28 μαθητές)