Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | 25 Απριλίου 2020, 15:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κοινωνιολογία, Πολιτική Παιδεία πάντα στο στόχαστρο.Μη ξεχνάμε ότι κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, διακόπηκε η διδασκαλία τους με ένα απλό τηλεγράφημα.Ποιοί είναι αλήθεια οι λόγοι;Στην παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα τα μαθήματα αυτά είναι αδιαπραγμάτευτα.Το μάθημα των λατινικών δεν είναι τίποτε άλλο ,παρά 50 κείμενα που οι μαθητές αποστηθίζουν και δίνουν εξετάσεις.Καμμία σχέση με γλωσσική διδασκαλία.Είναι απαίτηση κοινωνική να διδάσκονται οι μαθητές τη θεματολογία της κοινωνιολογίας.ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΔΕ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ.