Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Έλσα | 25 Απριλίου 2020, 15:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι λόγοι που θα έπρεπε να μειωθεί και όχι να αυξηθεί ο αριθμός των παιδιών μέσα στην τάξη νηπιαγωγείου είναι πολλοί. Λόγοι παιδαγωγικοί, γνωρίζοντας για τι ηλικίες μιλάμε και πόσο ζωτικής σημασίας είναι ο χώρος ελεύθερης κίνησής τους. Λόγοι κτιριακοί, αν σκεφτούμε πως το 80%-90% των αιθουσών δεν αρκούν ούτε για τα μισά νήπια-προνήπια ( η στέγαση γίνεται σε άκρως επικίνδυνες εγκαταστάσεις δεκαετίας ΄70 και ΄80). Λόγοι μαθησιακοί, αν λάβουμε υπόψιν πως ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό στατιστικά σε κάθε τμήμα ανήκει σε αλλόγλωσσα παιδιά ή παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς πάντα την παρουσία εξειδικευμένου εκπαιδευτικού προσωπικού. Λόγοι υγιεινής γνωρίζοντας το συνωστισμό που θα επικρατεί και κατά πόσο αυτός θα συμβάλλει στην ραγδαία εξάπλωση ασθενειών, την έλλειψη ειδικού βοηθητικού προσωπικού, προσωπικού καθαριότητας. Μπορούν να αναφερθούν και πολλοί ακόμη λόγοι. Πότε επιτέλους η παιδεία θα πάρει αυτό που της αξίζει στον τόπο μας για να πάμε μπροστά σαν χώρα???