Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ, Διαμαντοπούλου, Πιστεύω οτι οι βασικές αρχές είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Είμαι νέος επιστήμονας, γεωπόνος με ΑΣΠΑΙΤΕ, μεταπτυχιακό, διδακτορικό και 10ετή προυπηρεσία στη τριτοβάθμια εκπαίδευση ως συμβασιούχος. Η προυπηρεσία μου αυτή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν αναγνωρίζεται για πρόσληψη απο τη δευτεροβάθμια. Θα κάνετε κατι γι' αυτό ; Πως είναι δυνατόν μια τέτοια εμπειρία να μήν αναγνωρίζεται ; Το διδακτορικό και τα μεταπτυχιακά στο γνωστικό αντικείμενα δεν θα πρέπει να μοριοδοτούναι; Αν δεν μοριοδοτούνται πως θα προσελκύσετε νέους επιστήμονες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εγώ, για παράδειγμα, θα δίδασκα ευχαρίστως στη δευτεροβάθμια εάν είχα προοπτικές μόνιμου διορισμού και δεν θα προτιμούσα το αβέβαιο μέλλον στην τριτοβάθμια. Προτείνω υπερμοριοδότηση των ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ και την ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ. Επίσης, Ναι στο διορισμό με σαφή γεωγραφικό προσδιορισμό και εντοπιότητα. Έτσι θα μειωθεί η ταλαιπωρία χιλιάδων εκπαιδευτικών που θα προσλαβάνονται στον τόπο διαμονής τους. Δρ. Νεκτάριος Π.