Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Νίκολη | 25 Απριλίου 2020, 16:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. ΓΙΑΤΙ Η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ; 2. ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ 4 ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ; ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΣΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ. 3. ΓΙΑΤΙ ΕΥΝΟΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; 4. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥ CAMBRIDGE ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΞΦΟΡΔΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΔΥΟ ΑΡΧΑΙΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΙΑ Η ΔΥΟ; 5. Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ. Μ.ΝΙΚΟΛΗ ΠΑΝΤΕΙΟΣ,ΜScLONDON SCHOOL OF ECONOMICS