Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΝΠ | 25 Απριλίου 2020, 16:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ 4 ΣΕ 5. Μέσα από τη πολύχρονη εμπειρία μου ως πανεπιστημιακός δάσκαλος στις Σχολές Επιστημών Υγείας, έχω αντιληφθεί την ανεκτίμητη αξία των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ και στις σχολές αυτές. Τα τελευταία χρόνια που τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ έχουν αποχωρήσει από τα μαθήματα προσανατολισμού της κατεύθυνσης των Τμημάτων των Επιστημών Υγείας, έχω την βεβαίωση ότι έχει μεταμορφωθεί και ο τρόπος σκέψης των φοιτητών μας. Τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ είναι απαραίτητα και για την κατανόηση βασικών εννοιών των προχωρημένων μαθημάτων βιοχημείας και χημείας, αλλά και για την κατανόηση και αρίστευση στις νέες ειδικότητες-υποειδικότητες στον Τομέα της Ιατρικής που έρχονται σύντομα (εκβιομηχανική ιατρική, ιατρική νανοτεχνολογία, μοντέρνα επιδημιολογία, ρομποτική ιατρική, κ.α). Αρα εκτιμώ ότι τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ θα πρέπει πάλι,ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ 5-6 ΧΡΟΝΙΑ να συμπεριληφθούν στα μαθήματα προσανατολισμού του πεδίο για τα Τμήματα των Σχολών Επιστημών Υγείας. Επιπλέον, τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ είναι αυτά που ξεχωρίζουν τα "άρισ τα" από τα "καλά" μυαλά γεγονός ζητούμενο σε αυτά τα Τμήματα και ιδίως στην κορωνίδα αυτών την Ιατρική. Είναι δε φανερό, ότι με την αφαίρεση των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ τα τελευταία χρόνια οι βάσεις των Ιατρικών Τμημάτων έχουν εκτοξευθεί στα ύψη,και οι διαφορές των μορίων μεταξύ των επιτυχόντων είνται ασήμαντος. Απο την άλλη μεριά και η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΊΑ αποτελεί ένα μαθημα σύγχρονο, με την προυπόθεση βέβαια της ορθής διδασκαλίας του. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΑ , ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ 1. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας στο τρίτο πεδίο (ΙΑΤΡΙΚΕΣ) 2. ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας στο δεύτερο πεδίο (ΠΟΛΥΤΕΧΝΊΑ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ) 3.ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών (ΝΟΜΙΚΕΣ ΦΙΛΟΣΣΟΦΙΚΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ) 4. ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ στην Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.