Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Χαντζοπούλου Κωνσταντίνα | 25 Απριλίου 2020, 16:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διδασκαλία της ΙΤΑΛΙΚΗΣ θα πρέπει να υπάρχει από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο. Μόνο έτσι μπορεί να υπάρχει σύνδεση με το ΚΠΓ, για να έχουν όλα τα παιδιά δυνατότητα πιστοποίησης.Δεν μπορεί μία ξένη γλώσσα από τη στιγμή που πρόκειται για εξεταζόμενο στις πανελλήνιες εξετάσεις, να διδάσκεται μόνο στις 3 τάξεις του Γυμνασίου και μάλιστα σε περιορισμένο αριθμό σχολείων. Τις χρονιές που η ιταλική γλώσσα διδασκόταν ελεύθερα στα σχολεία όλης της χώρας είχε πολύ μεγάλη ζήτηση! Γιατί αφαιρείται από τους μαθητές το δικαίωμα να επιλέγουν την ξένη γλώσσα που επιθυμούν και τους εξαναγκάζετε να μάθουν μία ξένη γλώσσα με μοναδικό κριτήριο την ύπαρξη οργανικής θέσης εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο; Κάτι τέτοιο συνάδει με τις ευρωπαϊκές οδηγίες σχετικά με την Πολυγλωσσία;