Αν υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και δύο κενά, ένα σε Τ.Ε. και ένα σε ειδικό σχολείο, σίγουρα προηγείται το ειδικό σχολείο.Άλλο είμαι τοποθετημένος σε Τ.Ε. και πηγαίνω στο ειδικό, μέχρι να έρθει ο αντικαταστάτης μου και άλλο πηγαίνω "με το ζόρι" στο ειδικό. θα μπορούσε να είναι και "με το ζόρι" στο Τ.Ε., αντίστοιχα. Και αυτό λογικά εννοεί ο νομοθέτης.Οτιδήποτε άλλο είναι αντισυνταγματικό και αντίκειται στις βασικές αρχές του Συντάγματος και προπάντων στις αρχές της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης των πολιτών.Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να καταστρατηγηθεί η τοποθέτηση σε δομές της ειδικής αγωγής, με βάση τα αντικειμενικά κριτήρια.
Αν υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και δύο κενά, ένα σε Τ.Ε. και ένα σε ειδικό σχολείο, σίγουρα προηγείται το ειδικό σχολείο.Άλλο είμαι τοποθετημένος σε Τ.Ε. και πηγαίνω στο ειδικό, μέχρι να έρθει ο αντικαταστάτης μου και άλλο πηγαίνω "με το ζόρι" στο ειδικό. θα μπορούσε να είναι και "με το ζόρι" στο Τ.Ε., αντίστοιχα. Και αυτό λογικά εννοεί ο νομοθέτης.Οτιδήποτε άλλο είναι αντισυνταγματικό και αντίκειται στις βασικές αρχές του Συντάγματος και προπάντων στις αρχές της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης των πολιτών.Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να καταστρατηγηθεί η τοποθέτηση σε δομές της ειδικής αγωγής, με βάση τα αντικειμενικά κριτήρια.