1.Οι αποφάσεις για τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας πρέπει να λαμβάνονται από τον διευθυντή και τον σύλλογο διδασκόντων.Ο σύλλογος γονέων και ο εκπρόσωπος του δήμου δεν έχουν καμία δουλειά στη λήψη αποφάσεων του σχολείου.Καλό είναι να καταθέσουν προτάσεις που θα συζητηθούν από τον σύλλογο διδασκόντων.
2.Είναι απαραίτητο με νομοθετική πρωτοβουλία να καλυφθούν τα σχολεία όσον αφορά τις περιπτώσεις μαθητών με συνεχή ή συχνή παραβατική συμπεριφορά, καθώς αυτή τη στιγμή μπορούμε να κάνουμε ελάχιστα πράγματα.Ιδιαιτέρως δε όταν οι γονείς τους αδιαφορούν ή παινεύονται για τέτοιες συμπεριφορές των παιδιών τους.
3. Στο πλαίσιο, καθίσταται απαραίτητη η αλλαγή του αναχρονιστικού νόμου, ο οποίος δε δίνει τη δυνατότητα στο σχολείο ή σε επιστημονική επιτροπή να παραπέμπει μαθητή στο ΚΕΣΥ, αλλά χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη του γονέα. Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα στα σχολεία, καθώς οι πολλοί γονείς έχοντας άγνοια ή κοινωνικά στερεότυπα αρνούνται την παραπομπή, δυσκολεύοντας έτσι πολύ την προσπάθεια του σχολείου.
1.Οι αποφάσεις για τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας πρέπει να λαμβάνονται από τον διευθυντή και τον σύλλογο διδασκόντων.Ο σύλλογος γονέων και ο εκπρόσωπος του δήμου δεν έχουν καμία δουλειά στη λήψη αποφάσεων του σχολείου.Καλό είναι να καταθέσουν προτάσεις που θα συζητηθούν από τον σύλλογο διδασκόντων. 2.Είναι απαραίτητο με νομοθετική πρωτοβουλία να καλυφθούν τα σχολεία όσον αφορά τις περιπτώσεις μαθητών με συνεχή ή συχνή παραβατική συμπεριφορά, καθώς αυτή τη στιγμή μπορούμε να κάνουμε ελάχιστα πράγματα.Ιδιαιτέρως δε όταν οι γονείς τους αδιαφορούν ή παινεύονται για τέτοιες συμπεριφορές των παιδιών τους. 3. Στο πλαίσιο, καθίσταται απαραίτητη η αλλαγή του αναχρονιστικού νόμου, ο οποίος δε δίνει τη δυνατότητα στο σχολείο ή σε επιστημονική επιτροπή να παραπέμπει μαθητή στο ΚΕΣΥ, αλλά χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη του γονέα. Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα στα σχολεία, καθώς οι πολλοί γονείς έχοντας άγνοια ή κοινωνικά στερεότυπα αρνούνται την παραπομπή, δυσκολεύοντας έτσι πολύ την προσπάθεια του σχολείου.