Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γ. Μιχαηλίδου | 25 Απριλίου 2020, 16:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπηρετώ τη δημόσια εκπαίδευση 17 χρόνια. Θεωρώ λάθος την κατάργηση του επταώρου και τη συγχώνευση των δύο ομάδων προσανατολισμού. 1. Φέτος τα παιδιά της Γ λυκείου βοηθήθηκαν πολύ από το δημόσιο σχολείο καθώς οι εκπαιδευτικοί του προσανατολισμού είχαμε τη δυνατότητα να εμβαθύνουμε άνετα στην ύλη και να λύσουμε αναλυτικά πολλά θέματα και ασκήσεις. Υπήρξαν αρκετοί μαθητές που στηρίχθηκαν αποκλειστικά στο δημόσιο σχολείο. 2. Όσον αφορά στην συγχώνευση των κατευθύνσεων δεν εξυπηρετεί καθόλου την εκπαιδευτική διαδικασία ή τις επιλογές σχολών από τους μαθητές, αφού οι μαθητές επιλέγουν πολύ νωρίς το τέταρτο μάθημα στο οποίο επιθυμούν να εξεταστούν. Επομένως δεν θα υπάρχει ενδιαφέρον για το πέμπτο μάθημα και αν το διδάσκονται θα επιβαρύνει άνισα τους μαθητές αυτού του προσανατολισμού και θα δυσκολέψει την εκπαιδευτική διαδικασία. Το έχουμε ζήσει τα προηγούμενα χρόνια. Οι ομάδες προσανατολισμού πρέπει να παραμείνουν ως είναι και μπορούν περισσότερες σχολές να ανήκουν συγχρόνως στο 2ο και στο 3ο επιστημονικό πεδίο.