Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Πέτρος Κοντόπουλος | 25 Απριλίου 2020, 16:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε μια εποχή όπου οι κοινωνίες δοκιμάζονται απο απίστευτες καταστάσεις και πιέσεις απο τον κορωνοϊό και αφού έγκλειστος τελείωσα όλη την βιβλιοθήκη έπεσα στο πρωτότυπο κείμενο του Κικέρωνα "Τα παράδοξα των Στωικών" (Marcus Tullius Cicero - Paradoxa Stoicorum). Τότε κατάλαβα τι κακό έκανα στον εαυτό μου που δεν ακολούθησα το "Κλασσικό" τμήμα στο Γυμνάσιο και δεν μπορώ να διαβάσω το βιβλίο αυτό. Σοβαρά λοιπόν, το σύγχρονο και διαλεκτικό μάθημα της Κοινωνιολογίας πρέπει να διδάσκεται και να αξιολογείται σε πανελλαδικό επίπεδο στους νέους των κινητών τηλεφώνων, του διαδικτύου και της μοναξιάς ώστε να αντιλαμβάνονται τους κοινωνικούς μηχανισμούς και τα κοινωνικά προβλήματα. Δρ. Πέτρος Κοντόπουλος, BSc, MSc, PhD E&E Engineering