ΑΡΘΡΟ 18
Επιπλέον το άρθρο 18, καλλιεργεί, κατά τρόπο παιδαγωγικά αλλά και ηθικά απαράδεκτο, τον στείρο ανταγωνισμό μεταξύ των συμμαθητών της ίδιας τάξης των προτύπων σχολείων, σε βαθμό που καταλύεται κάθε έννοια συνεργασίας και κοινής προσπάθειας (ενισχύοντας αντίθετα τη βαθμοθηρία). Τα παιδιά παύουν να είναι συμμαθητές και συναγωνιστές προς τη γνώση, γίνονται απλοί ανταγωνιστές σε ένα αγώνα για μία θέση στο πρότυπο Λύκειο. Ακόμα και στις πανελλήνιες εξετάσεις, δεν έχεις να ανταγωνιστείς υπό την έννοια αυτή τον διπλανό σου, καθώς οι θέσεις και οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες. Εν προκειμένω, όμως, και με δεδομένο ότι η δυνατότητα εξετάσεων εισαγωγής στο πρότυπο Λύκειο προβλέπεται μόνο στο πλαίσιο κάθε σχολικής μονάδας χωριστά (δηλαδή οι εξετάσεις δεν διοργανώνονται κεντρικά για όλα τα πρότυπα), είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι ο στείρος ανταγωνισμός μεταξύ των συμμαθητών της ίδιας τάξης θα θριαμβεύσει!
ΑΡΘΡΟ 18 Επιπλέον το άρθρο 18, καλλιεργεί, κατά τρόπο παιδαγωγικά αλλά και ηθικά απαράδεκτο, τον στείρο ανταγωνισμό μεταξύ των συμμαθητών της ίδιας τάξης των προτύπων σχολείων, σε βαθμό που καταλύεται κάθε έννοια συνεργασίας και κοινής προσπάθειας (ενισχύοντας αντίθετα τη βαθμοθηρία). Τα παιδιά παύουν να είναι συμμαθητές και συναγωνιστές προς τη γνώση, γίνονται απλοί ανταγωνιστές σε ένα αγώνα για μία θέση στο πρότυπο Λύκειο. Ακόμα και στις πανελλήνιες εξετάσεις, δεν έχεις να ανταγωνιστείς υπό την έννοια αυτή τον διπλανό σου, καθώς οι θέσεις και οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες. Εν προκειμένω, όμως, και με δεδομένο ότι η δυνατότητα εξετάσεων εισαγωγής στο πρότυπο Λύκειο προβλέπεται μόνο στο πλαίσιο κάθε σχολικής μονάδας χωριστά (δηλαδή οι εξετάσεις δεν διοργανώνονται κεντρικά για όλα τα πρότυπα), είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι ο στείρος ανταγωνισμός μεταξύ των συμμαθητών της ίδιας τάξης θα θριαμβεύσει!