Η εκπαιδευτικη προυπηρεσια ειναι και θα επρεπε να θεωρειται απο ολους μια και αδιαιρετη. Ο εκπαιδευτικος που κατεχει
ένα ή και περισσοτερα γνωστικα αντικείμενα είναι πάνω από ολα εκπαιδευτικός. Δεν είναι περισσότερο φιλόλογος και λιγότερο δάσκαλος αν έχει περισσότερη προϋπηρεσία στον 1ο κλάδο και λιγότερη στον 2ο κλάδο. Είναι πανω απο ολα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ με Χ χρονια στην ΤΑΞΗ. Μπορει το γνωστικο αντικειμενο να αλλαζει αλλα η εκπαιδευτικη διαδικασια δεν αλλαζει και διακατεχεται απο τις ιδιες διδακτικες αρχες. Επίσης την εποχή της διεπιστημονικότητας και τη στιγμή που προσμετρούνται τα περισσότερα ακαδημαϊκα προσόντα γιατί ο εκπαιδευτικός με τους 2 κλάδους να μην έχει τα επαγγελματικά δικαιώματα ΚΑΙ των 2 κλάδων και να έχει τα επαγγελματικα δικαιώματα του ένα Ή του άλλου κλάδου; Τιμωρειται επειδη προσεφερε στο δημοσιο σχολειο οπου παρουσιαστηκε αναγκη με ολους τους πνευματικους πορους που διεθετε; Ειναι δικαιο;
Η εκπαιδευτικη προυπηρεσια ειναι και θα επρεπε να θεωρειται απο ολους μια και αδιαιρετη. Ο εκπαιδευτικος που κατεχει ένα ή και περισσοτερα γνωστικα αντικείμενα είναι πάνω από ολα εκπαιδευτικός. Δεν είναι περισσότερο φιλόλογος και λιγότερο δάσκαλος αν έχει περισσότερη προϋπηρεσία στον 1ο κλάδο και λιγότερη στον 2ο κλάδο. Είναι πανω απο ολα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ με Χ χρονια στην ΤΑΞΗ. Μπορει το γνωστικο αντικειμενο να αλλαζει αλλα η εκπαιδευτικη διαδικασια δεν αλλαζει και διακατεχεται απο τις ιδιες διδακτικες αρχες. Επίσης την εποχή της διεπιστημονικότητας και τη στιγμή που προσμετρούνται τα περισσότερα ακαδημαϊκα προσόντα γιατί ο εκπαιδευτικός με τους 2 κλάδους να μην έχει τα επαγγελματικά δικαιώματα ΚΑΙ των 2 κλάδων και να έχει τα επαγγελματικα δικαιώματα του ένα Ή του άλλου κλάδου; Τιμωρειται επειδη προσεφερε στο δημοσιο σχολειο οπου παρουσιαστηκε αναγκη με ολους τους πνευματικους πορους που διεθετε; Ειναι δικαιο;