Δυστυχώς, οι ψυχολογικές προεκτάσεις της άδικης και -πέραν του σκοπού του νόμου- “αποτυχίας” αυτής δεν φαίνεται να απασχολούν καθόλου τους συντάκτες του σχεδίου νόμου, οι οποίοι, κατά κατάφωρη παραβίαση του άρθρου 16 παρ. 4 του Συντάγματος, τιμωρούν με το χειρότερο δυνατό τρόπο τα παιδιά (και τις οικογένειές τους), που, έχοντας πραγματική θέληση για γνώση και ανάπτυξη των οριζόντων τους (επιδεικνύοντας μάλιστα ιδιαίτερη ωριμότητα προς τούτο ήδη από την ευαίσθητη ηλικία των 11 ετών), έκαναν το λάθος να εμπιστευτούν το εκπαιδευτικό σύστημα, που τους είχε υποσχεθεί εξαετή φοίτηση σε μία πρότυπη σχολική μονάδα, και, με προσωπικό μόχθο των ίδιων αλλά και των οικογενειών τους, κατάφεραν να επιτύχουν σε ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις και να εισαχθούν στα σχολεία αυτά. Σημειωτέον δε ότι όλες αυτές οι τόσο σοβαρές για το μέλλον των παιδιών αποφάσεις λαμβάνονται εν μέσω πανδημίας, με κλειστά τα σχολεία και χωρίς επαρκή ενημέρωση και δυνατότητα τοποθέτησης επί των ρυθμίσεων αυτών όλων των εμπλεκόμενων μερών, μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών
Δυστυχώς, οι ψυχολογικές προεκτάσεις της άδικης και -πέραν του σκοπού του νόμου- “αποτυχίας” αυτής δεν φαίνεται να απασχολούν καθόλου τους συντάκτες του σχεδίου νόμου, οι οποίοι, κατά κατάφωρη παραβίαση του άρθρου 16 παρ. 4 του Συντάγματος, τιμωρούν με το χειρότερο δυνατό τρόπο τα παιδιά (και τις οικογένειές τους), που, έχοντας πραγματική θέληση για γνώση και ανάπτυξη των οριζόντων τους (επιδεικνύοντας μάλιστα ιδιαίτερη ωριμότητα προς τούτο ήδη από την ευαίσθητη ηλικία των 11 ετών), έκαναν το λάθος να εμπιστευτούν το εκπαιδευτικό σύστημα, που τους είχε υποσχεθεί εξαετή φοίτηση σε μία πρότυπη σχολική μονάδα, και, με προσωπικό μόχθο των ίδιων αλλά και των οικογενειών τους, κατάφεραν να επιτύχουν σε ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις και να εισαχθούν στα σχολεία αυτά. Σημειωτέον δε ότι όλες αυτές οι τόσο σοβαρές για το μέλλον των παιδιών αποφάσεις λαμβάνονται εν μέσω πανδημίας, με κλειστά τα σχολεία και χωρίς επαρκή ενημέρωση και δυνατότητα τοποθέτησης επί των ρυθμίσεων αυτών όλων των εμπλεκόμενων μερών, μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών