Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 25 Απριλίου 2020, 17:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι φοιτητής σε τμήμα Πληροφορικής, στο οποίο μπήκα με Πανελλήνιες χωρίς να δώσω το μάθημα ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου, καθώς δεν υπήρχε στο πεδίο μας. Έχω να πω ότι αυτό το ήταν το μεγαλύτερο μου λάθος! Ακόμη προσπαθώ να κάνω κτήμα μου την υπολογιστική σκέψη και να περάσω τα πρώτα μαθήματα του Α έτους, ενώ άλλοι συμφοιτητές μου που είχαν επαφή με τον προγραμματισμό στο Λύκειο τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα. Παρακαλώ αλλάξτε αυτή την ανωμαλία του εξεταστικού συστήματος άμεσα και βάλετε το μάθημα στις Πανελλήνιες για όλες τις τεχνικές σχολές και σχολές Πληροφορικής, καθώς τα παιδιά δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένα στο Πανεπιστήμιο. Ακόμη βέβαια και για σχολές όπως Βιολογίας, Χημείας, Φυσικής και Μαθηματικών, όπου πλέον η Βιοπληροφορική ή η μοντελοποίηση σε Η/Υ απαιτούν καλές γνώσεις προγραμματισμού, θεωρώ ότι πρέπει τα παιδιά στο λύκειο να προετοιμαστούν με το μάθημα του Προγραμματισμού.