Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αικατερίνη Μπ | 25 Απριλίου 2020, 17:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ποιότητα της εκπαίδευσης και η αύξηση του αριθμού μαθητών,σε καμία περίπτωση είναι έννοιες αντιστροφως ανάλογες και καμιά επιστημονική έρευνα δεν αναδεικνύει το αντίθετο. Σε μια τάξη νηπιαγωγείου,κάθε επιπλέον μαθητής από τους 15 και μετά, δρα απολύτως αρνητικά στην ποιότητα της παρεχομενης εκπαίδευσης. Αν ο στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι απλώς συνύπαρξη σε μια αίθουσα, αλλά ποιοτική και ουσιαστική εκπαίδευση, το συγκεκριμένο άρθρο θα πρέπει να αποσυρθεί. Ζητάμε να μπορούμε να είμαστε πραγματικά εκεί για τους μαθητές μας,να αναπτύσσουμε μαζί τους σχέδια εργασίας,να έχουμε το χρόνο και την ευχέρεια να τους παρατηρούμε και να αφουγκραστουμε τις ανάγκες τους. Όλα αυτά είναι απλά ανεφικτα σε μια τάξη νηπιαγωγειου με 24 ή 26 παιδιά. Αν θέλουμε στήριξη του δημόσιου νηπιαγωγειου,ας υιοθετησουμε τις καλές πρακτικές των άλλων χωρών που ανά διαστήματα αναφέρετε. Καμία χώρα δεν έχει τμήματα με τέτοιο αριθμό παιδιών και χωρίς κανένα βοηθητικό προσωπικό. Το νηπιαγωγείο έχει ανάγκη από βοηθητικό προσωπικό (καθαριστρια, τραπεζοκομο, νοσηλευτη) και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (λογοθεραπευτη,εργοθεραπευτη,ψυχολόγο) καθώς οι ανάγκες των μαθητών ολοένα αυξάνονται και τα οφέλη της πρώιμης παρέμβασης υποστηριζονται από διεθνείς έρευνες. Το νηπιαγωγείο ΔΕΝ έχει ανάγκη από την αύξηση του αριθμού μαθητών του,αν δεν θέλουμε να είναι απλά χώρος φύλαξης αλλά χώρος όπου χτίζεται η μελλοντική σχέση κάθε παιδιού με την εκπαίδευση και τη μάθηση.