Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη TEO | 25 Απριλίου 2020, 17:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν υπάρχει καμία επιστημονική τεκμηρίωση για αυτές τις απαράδεκτες αλλαγές.Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η παραμικρή αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα γυρίζει πολύ πίσω την εκπαιδευτική διαδικασία και δημιουργεί πολλά ερωτηματικά.Οφείλετε να το πάρετε άμεσα πίσω,να αφήσετε την αναλογία 1/22 που ισχύει και δημιουργεί πολύ καλύτερες συνθήκες μάθησης για όλα τα παιδιά. Ακόμη, οφείλετε να παρέχετε σε όλα τα παιδιά, σε κάθε νομό τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης, κάτι που δε συμβαίνει και όσο ανεβάζετε την αναλογία αριθμού μαθητών ανά τμήμα, αυτό χειροτερεύει.Ιδιαίτερα σε νομούς που δουλεύουν με αναπληρωτές, εκεί επιδεινώνεται το πρόβλημα, καθώς η ερμηνεία που μπορεί να δοθεί είναι ότι το κάνετε για να μειώσετε τις προσλήψεις αναπληρωτών.Τέλος, η απαράδεκτη διάταξη για την προσαύξηση 10% με απόφαση του διευθυντή σχολείου είναι εκ του πονηρού, καθώς θα μπορεί εύκολα ο διευθυντής εκπαίδευσης να νίπτει τας χείρας του μη δίνοντας την απαραίτητη πίστωση και φορτώνοντας στην διεύθυνση του σχολείου την αύξηση αριθμού μαθητών στο 26 σε κάποιο τμήμα.