Αξιολόγηση ναι. Χωρίς αξιολόγηση δεν ελέγχεται ούτε το έργο ούτε η ικανότητα ούτε η καταλληλότητα. Κι επειδή είθισται η αντίδραση να αφορά στους αξιολογητές που αμφισβητείται η επάρκεια και καταλληλότητά τους στο να διενεργησουν την αξιολόγηση, νομίζω πως θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των αξιολογητών οι οποίοι θα πρέπει να είναι α. Υψηλών τυπικών προσόντων, β. Έμπειροι στην άσκηση διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και γ. "Άγνωστοι" στους αξιολογούμενούς τους. Ο δ/ντης του Χ σχολείου δεν είναι ασφαλές να αξιολογεί τους δασκάλους του ίδιου σχολείου αλλά να συγκεντρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία των δασκάλων άλλου σχολείου και να αξιολογεί αμερόληπτα με βάση τα δεδομένα που του παραδίδονται. Ενδεχομένως μεταξύ αυτών να υπάρχει "αυτοαξιολόγηση" και "αξιολόγηση συναδέλφων-συνεργατών".
Αξιολόγηση ναι. Χωρίς αξιολόγηση δεν ελέγχεται ούτε το έργο ούτε η ικανότητα ούτε η καταλληλότητα. Κι επειδή είθισται η αντίδραση να αφορά στους αξιολογητές που αμφισβητείται η επάρκεια και καταλληλότητά τους στο να διενεργησουν την αξιολόγηση, νομίζω πως θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των αξιολογητών οι οποίοι θα πρέπει να είναι α. Υψηλών τυπικών προσόντων, β. Έμπειροι στην άσκηση διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και γ. "Άγνωστοι" στους αξιολογούμενούς τους. Ο δ/ντης του Χ σχολείου δεν είναι ασφαλές να αξιολογεί τους δασκάλους του ίδιου σχολείου αλλά να συγκεντρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία των δασκάλων άλλου σχολείου και να αξιολογεί αμερόληπτα με βάση τα δεδομένα που του παραδίδονται. Ενδεχομένως μεταξύ αυτών να υπάρχει "αυτοαξιολόγηση" και "αξιολόγηση συναδέλφων-συνεργατών".