Αναρωτιέμαι τα προσόντα των μελών ΔΕΠ είναι ανώτερα από αυτά των Δρ ΕΔΙΠ και υπάρχει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση μέσα στα πανεπιστήμια; Μήπως τελικά κρύβεται κάτι πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια φίμωσης των Δρ ΕΔΙΠ τα τελευταία 6 χρόνια; Θα ήθελα να παρακαλέσω να ανακοινωθεί από το υπουργείο παιδείας το ερευνητικό έργο των ΔΕΠ και των Δρ ΕΔΙΠ τα τελευταία χρόνια. Να δούμε καταρχήν πόσες δημοσιεύσεις έχουν ως μοναδικοί συγγραφείς ειδικά οι ΔΕΠ πρώτης βαθμίδας και να δούμε και τις δημοσιεύσεις των Δρ ΕΔΙΠ. Ποιος/οί ανεξαρτήτως Κυβέρνησης πολεμούν με τόση λύσσα αυτό το δυναμικό κομμάτι των πανεπιστημίων; Οι Δρ ΕΔΙΠ είναι προσωπικότητες με υψηλά προσόντα. Ποιος φοβάται να βγουν αυτά τα προσόντα στην επιφάνεια; Η Κυβέρνηση εκλέχθηκε με σημαία την αξιολόγηση, την αριστεία, την διαφάνεια, την αξιοκρατία. Η κ. Κεραμέως ξεκινάει την αξιολόγηση στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση το 2020-2021. Γιατί να μην υπάρξει αξιολόγηση στην Γ/θμια εκπαίδευση άμεσα με τροπολογία με αρχή την αξιολόγηση των Δρ ΕΔΙΠ και όποιος είναι ικανός να εξελιχθεί όπως είναι φυσιολογικό για κάθε άνθρωπο; Που είναι το πρόβλημα; Ποιόν ενοχλεί η αξιολόγηση στην Γ/θμια εκπαίδευση; Οι Δρ ΕΔΙΠ ζητούν να αξιολογηθούν με ανοικτή διαδικασία. Γιατί δεν τους δίνετε το δικαίωμα; Οι Δρ ΕΔΙΠ θα πρέπει να εξελιχθούν με αξιοκρατικά κριτήρια και με ανοικτή διαδικασία.
Αναρωτιέμαι τα προσόντα των μελών ΔΕΠ είναι ανώτερα από αυτά των Δρ ΕΔΙΠ και υπάρχει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση μέσα στα πανεπιστήμια; Μήπως τελικά κρύβεται κάτι πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια φίμωσης των Δρ ΕΔΙΠ τα τελευταία 6 χρόνια; Θα ήθελα να παρακαλέσω να ανακοινωθεί από το υπουργείο παιδείας το ερευνητικό έργο των ΔΕΠ και των Δρ ΕΔΙΠ τα τελευταία χρόνια. Να δούμε καταρχήν πόσες δημοσιεύσεις έχουν ως μοναδικοί συγγραφείς ειδικά οι ΔΕΠ πρώτης βαθμίδας και να δούμε και τις δημοσιεύσεις των Δρ ΕΔΙΠ. Ποιος/οί ανεξαρτήτως Κυβέρνησης πολεμούν με τόση λύσσα αυτό το δυναμικό κομμάτι των πανεπιστημίων; Οι Δρ ΕΔΙΠ είναι προσωπικότητες με υψηλά προσόντα. Ποιος φοβάται να βγουν αυτά τα προσόντα στην επιφάνεια; Η Κυβέρνηση εκλέχθηκε με σημαία την αξιολόγηση, την αριστεία, την διαφάνεια, την αξιοκρατία. Η κ. Κεραμέως ξεκινάει την αξιολόγηση στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση το 2020-2021. Γιατί να μην υπάρξει αξιολόγηση στην Γ/θμια εκπαίδευση άμεσα με τροπολογία με αρχή την αξιολόγηση των Δρ ΕΔΙΠ και όποιος είναι ικανός να εξελιχθεί όπως είναι φυσιολογικό για κάθε άνθρωπο; Που είναι το πρόβλημα; Ποιόν ενοχλεί η αξιολόγηση στην Γ/θμια εκπαίδευση; Οι Δρ ΕΔΙΠ ζητούν να αξιολογηθούν με ανοικτή διαδικασία. Γιατί δεν τους δίνετε το δικαίωμα; Οι Δρ ΕΔΙΠ θα πρέπει να εξελιχθούν με αξιοκρατικά κριτήρια και με ανοικτή διαδικασία.