ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ της ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ διαπιστώνεται εις βάρος του ΠΣΠΑ, μέσω των αρ. 12 και 13 και του επιδιωκόμενου ‘χωρισμού’ του ΠΣΠΑ σε Πειραματικό Δημοτικό και Πρότυπο Γυμνάσιο - Λύκειο. Συγκεκριμένα, το Μαράσλειο (που από το 1910 περίπου και μέχρι σήμερα) παραμένει αποκλειστικά Δημοτικό, έξαφνα, με τον συγκεκριμένο Νόμο, βρίσκεται να ‘συνδέεται αυτόματα’ (δηλαδή με μόνη την εγγραφή των μαθητών) με το Πειραματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Πλάκας (δηλαδή ένα διαφορετικό τελείως σχολείο, που βρίσκεται μάλιστα και σε άλλη περιοχή της Αθήνας), διατηρώντας τον δήθεν πειραματικό του χαρακτήρα, όταν το ΠΣΠΑ, που από ιδρύσεώς του τυγχάνει ενιαίο σχολείο (Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου), με ενιαία διοικητική διεύθυνση και κοινό κτίριο, βρίσκεται ‘χωρισμένο’ σε δύο κατηγορίες: παιδιά του Πειραματικού Δημοτικού και παιδιά του Πρότυπου Γυμνασίου, Λυκείου. Το πώς η ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ του Συντάγματος και της Αρχής της Ισότητας εξυπηρετεί την ‘αριστεία’ (αφού αυτός παρουσιάζεται ως ο δικαιολογητικός λόγος του νομοθετήματος, με βάση την αιτιολογική του έκθεση) τυγχάνει ανεξήγητο νομικά και τελεολογικά. ΠΡΟΤΑΣΗ: πρέπει το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών να παραμείνει Πειραματικό και να εξακολουθήσει να είναι ενιαίο σχολείο, διασυνδεόμενο το Δημοτικό με το Γυμνάσιο - Λύκειο, τροποποιούμενου αντίστοιχα του αρ. 13 του υπό διαβούλευση νομοθετήματος.
ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ της ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ διαπιστώνεται εις βάρος του ΠΣΠΑ, μέσω των αρ. 12 και 13 και του επιδιωκόμενου ‘χωρισμού’ του ΠΣΠΑ σε Πειραματικό Δημοτικό και Πρότυπο Γυμνάσιο - Λύκειο. Συγκεκριμένα, το Μαράσλειο (που από το 1910 περίπου και μέχρι σήμερα) παραμένει αποκλειστικά Δημοτικό, έξαφνα, με τον συγκεκριμένο Νόμο, βρίσκεται να ‘συνδέεται αυτόματα’ (δηλαδή με μόνη την εγγραφή των μαθητών) με το Πειραματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Πλάκας (δηλαδή ένα διαφορετικό τελείως σχολείο, που βρίσκεται μάλιστα και σε άλλη περιοχή της Αθήνας), διατηρώντας τον δήθεν πειραματικό του χαρακτήρα, όταν το ΠΣΠΑ, που από ιδρύσεώς του τυγχάνει ενιαίο σχολείο (Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου), με ενιαία διοικητική διεύθυνση και κοινό κτίριο, βρίσκεται ‘χωρισμένο’ σε δύο κατηγορίες: παιδιά του Πειραματικού Δημοτικού και παιδιά του Πρότυπου Γυμνασίου, Λυκείου. Το πώς η ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ του Συντάγματος και της Αρχής της Ισότητας εξυπηρετεί την ‘αριστεία’ (αφού αυτός παρουσιάζεται ως ο δικαιολογητικός λόγος του νομοθετήματος, με βάση την αιτιολογική του έκθεση) τυγχάνει ανεξήγητο νομικά και τελεολογικά. ΠΡΟΤΑΣΗ: πρέπει το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών να παραμείνει Πειραματικό και να εξακολουθήσει να είναι ενιαίο σχολείο, διασυνδεόμενο το Δημοτικό με το Γυμνάσιο - Λύκειο, τροποποιούμενου αντίστοιχα του αρ. 13 του υπό διαβούλευση νομοθετήματος.