Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΔΟΥΛΙΤΣΗΣ | 25 Απριλίου 2020, 18:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τα πιο μεγάλα λάθη του επικείμενου νομοσχεδίου είναι η κατάργηση των 7ώρων μαθημάτων στην Γ λυκείου και η επαναφορά μαθημάτων γενικής παιδείας διότι α) Οι μαθητές έχουν αποκτήσει γνώση μαθημάτων γενικής παιδείας μέχρι και την Β λυκείου και πλέον έχουν στρέψει το ενδιαφέρον στα πανελλαδικός εξεταζόμενα μαθήματα της κατεύθυνσης β) Με το 7ωρο αφενός υπάρχει μεγάλη ευελιξία του μαθήματος από τον εκπαιδευτικό και λιγότερο άγχος ως προς την κάλυψη της τεράστιας ύλης σε πολλά μαθήματα αλλά κρατάει και το ενδιαφέρον των μαθητών ζωντανό. Ασχολούνται με αυτό που τους ενδιαφέρει και το έχουν επιλέξει. γ) Η όποια επαναφορά μαθημάτων γενικής παιδείας στην Γ λυκείου θα έχει ως αποτέλεσμα το μηδενικό ενδιαφέρον για τα μαθήματα αυτά και την ενασχόλησή τους με τις ασκήσεις του φροντιστηρίου ή οτιδήποτε άλλο δ) Πως θα ελεγχθούν κάποια σχολεία τα οποία δεν ακολουθούν το ωρολόγιο πρόγραμμα και κάνουν επιπλέον ώρες κατεύθυνσης εις βάρος των ωρών γενικής παιδείας που θεωρούν ότι αυτά τα μαθήματα αυτά δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στους μαθητές που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις; ε) Επιτέλους με το 7ωρο εγώ προσωπικά έκανα όλες,αλλά και παραπάνω από τις προβλεπόμενες πειραματικές εργαστηριακές ασκήσεις και είχαν και το χρόνο να τις εκτελέσουν και τα παιδιά παραπάνω από μια φορές