Κατάφορη παραβίαση της Αρχής της Ασφάλειας Δικαίου ενσαρκώνεται στον επιδιωκόμενο κατακερματισμό του ΠΣΠΑ σε Πειραματικό Δημοτικό και Πρότυπο Γυμνάσιο - Λύκειο. Επίσης, εξόφθαλμη αδιαφορία του νομοθέτη του αρ. 13 για τους μαθητές που φοιτούν ήδη στο ΠΣΠΑ αλλά και για τις οικογένειές τους και τις συνέπειες (ψυχολογικές, κοινωνικές, οικονομικές κλπ) που όλοι αυτοί θα υποστούν. Ειδικότερα η απόφαση του κάθε γονέα να εγγράψει το παιδί του στην α΄ τάξη του Δημοτικού του ΠΣΠΑ αποτελεί απόφαση ζωής και για τον ίδιο αλλά και για το παιδί του, που έγινε (για τα παιδιά που βρίσκονται ήδη στο Δημοτικό) με χρονικό ορίζοντα 12ετίας (6χρόνια Δημοτικού και 6χρόνια Γυμνασίου-Λυκείου) και με γνώμονα ότι το παιδί αυτό θα εγγραφεί στην α΄ τάξη του Δημοτικού και θα αποφοιτήσει από την γ΄ τάξη του Λυκείου. Αυτή η ασφαλής – σίγουρη γνώση οδήγησε τους γονείς να λάβουν αποφάσεις και για τους ίδιους (εργασία, τόπο διαμονής, μεταφορικά έξοδα κλπ) τις οποίες προφανώς και δεν θα ελάμβαναν χωρίς την σιγουριά αυτή. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά, τα οποία έχουν στερηθεί του ‘σχολείου της γειτονιάς’ – ‘της παρέας της γειτονιάς’ κλπ, για να ξυπνάνε κάθε μέρα αξημέρωτα και να σπεύδουν από όλες τις γωνίες του λεκανοπεδίου, ώστε να βρίσκονται στο σχολείου τους στην ώρα που πρέπει. Ο νομοθέτης λοιπόν αδιαφόρησε για όλες τις προσωπικές θυσίες (γονέων και μαθητών), όπως αδιαφόρησε και για τις κοινονικο-οικονομικές και κυρίως τις ψυχολογικές συνέπειες που θα αντιμετωπίσει κάθε παιδί – μαθητής που δεν θα καταφέρει να είναι ‘άριστος’ ώστε να συνεχίσει να φοιτά στο σχολείο που θεωρεί ‘σχολείο του’. Όπως αδιαφόρησε και για αυτούς εκ των ήδη μαθητών που θα ‘αριστεύσουν’ και θα παραμείνουν στο σχολείου τους, γνωρίζοντας ότι πιθανόν ‘έφαγαν’ τη θέση του φίλου τους, ή ότι ο νέος διπλανός τους ‘έφαγε’ τη θέση του φίλου τους. Πώς λοιπόν εξυπηρετείται η ‘αριστεία’ εις βάρος της ψυχής των μαθητών του ΠΣΠΑ και της Ασφάλειας Δικαίου που δικαιολογημένα και νόμιμα έχουν όχι μόνον οι γονείς αλλά κυρίως τα παιδιά – μαθητές, τα οποία θα βιώσουν την διάψευση της ασφαλούς τους πεποίθησης ότι το ΠΣΠΑ είναι το σχολείο τους αλλά και της ψυχικής τους υγείας και ηρεμίας. Τελικά, η αριστεία είναι επιθυμητή όμως ο κατακερματισμός του ΠΣΠΑ δεν προάγει την αριστεία αλλά τα ψυχολογικά προβλήματα και την δυσλειτουργικότητα, παραβιάζοντας εξόφθαλμα την Ασφάλεια Δικαίου, δίνοντας στα παιδιά ένα άσχημο μάθημα για τον τρόπο που η εκάστοτε Κυβέρνηση αντιμετωπίζει τον Πολίτη. ΠΡΟΤΑΣΗ: πρέπει το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών να παραμείνει Πειραματικό και να εξακολουθήσει να είναι ενιαίο σχολείο, διασυνδεόμενο το Δημοτικό με το Γυμνάσιο - Λύκειο, τροποποιούμενου αντίστοιχα του αρ. 13 του υπό διαβούλευση νομοθετήματος
Κατάφορη παραβίαση της Αρχής της Ασφάλειας Δικαίου ενσαρκώνεται στον επιδιωκόμενο κατακερματισμό του ΠΣΠΑ σε Πειραματικό Δημοτικό και Πρότυπο Γυμνάσιο - Λύκειο. Επίσης, εξόφθαλμη αδιαφορία του νομοθέτη του αρ. 13 για τους μαθητές που φοιτούν ήδη στο ΠΣΠΑ αλλά και για τις οικογένειές τους και τις συνέπειες (ψυχολογικές, κοινωνικές, οικονομικές κλπ) που όλοι αυτοί θα υποστούν. Ειδικότερα η απόφαση του κάθε γονέα να εγγράψει το παιδί του στην α΄ τάξη του Δημοτικού του ΠΣΠΑ αποτελεί απόφαση ζωής και για τον ίδιο αλλά και για το παιδί του, που έγινε (για τα παιδιά που βρίσκονται ήδη στο Δημοτικό) με χρονικό ορίζοντα 12ετίας (6χρόνια Δημοτικού και 6χρόνια Γυμνασίου-Λυκείου) και με γνώμονα ότι το παιδί αυτό θα εγγραφεί στην α΄ τάξη του Δημοτικού και θα αποφοιτήσει από την γ΄ τάξη του Λυκείου. Αυτή η ασφαλής – σίγουρη γνώση οδήγησε τους γονείς να λάβουν αποφάσεις και για τους ίδιους (εργασία, τόπο διαμονής, μεταφορικά έξοδα κλπ) τις οποίες προφανώς και δεν θα ελάμβαναν χωρίς την σιγουριά αυτή. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά, τα οποία έχουν στερηθεί του ‘σχολείου της γειτονιάς’ – ‘της παρέας της γειτονιάς’ κλπ, για να ξυπνάνε κάθε μέρα αξημέρωτα και να σπεύδουν από όλες τις γωνίες του λεκανοπεδίου, ώστε να βρίσκονται στο σχολείου τους στην ώρα που πρέπει. Ο νομοθέτης λοιπόν αδιαφόρησε για όλες τις προσωπικές θυσίες (γονέων και μαθητών), όπως αδιαφόρησε και για τις κοινονικο-οικονομικές και κυρίως τις ψυχολογικές συνέπειες που θα αντιμετωπίσει κάθε παιδί – μαθητής που δεν θα καταφέρει να είναι ‘άριστος’ ώστε να συνεχίσει να φοιτά στο σχολείο που θεωρεί ‘σχολείο του’. Όπως αδιαφόρησε και για αυτούς εκ των ήδη μαθητών που θα ‘αριστεύσουν’ και θα παραμείνουν στο σχολείου τους, γνωρίζοντας ότι πιθανόν ‘έφαγαν’ τη θέση του φίλου τους, ή ότι ο νέος διπλανός τους ‘έφαγε’ τη θέση του φίλου τους. Πώς λοιπόν εξυπηρετείται η ‘αριστεία’ εις βάρος της ψυχής των μαθητών του ΠΣΠΑ και της Ασφάλειας Δικαίου που δικαιολογημένα και νόμιμα έχουν όχι μόνον οι γονείς αλλά κυρίως τα παιδιά – μαθητές, τα οποία θα βιώσουν την διάψευση της ασφαλούς τους πεποίθησης ότι το ΠΣΠΑ είναι το σχολείο τους αλλά και της ψυχικής τους υγείας και ηρεμίας. Τελικά, η αριστεία είναι επιθυμητή όμως ο κατακερματισμός του ΠΣΠΑ δεν προάγει την αριστεία αλλά τα ψυχολογικά προβλήματα και την δυσλειτουργικότητα, παραβιάζοντας εξόφθαλμα την Ασφάλεια Δικαίου, δίνοντας στα παιδιά ένα άσχημο μάθημα για τον τρόπο που η εκάστοτε Κυβέρνηση αντιμετωπίζει τον Πολίτη. ΠΡΟΤΑΣΗ: πρέπει το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών να παραμείνει Πειραματικό και να εξακολουθήσει να είναι ενιαίο σχολείο, διασυνδεόμενο το Δημοτικό με το Γυμνάσιο - Λύκειο, τροποποιούμενου αντίστοιχα του αρ. 13 του υπό διαβούλευση νομοθετήματος