• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα' | 25 Απριλίου 2020, 18:13

    Αντιπαιδαγωγική και άστοχη ρύθμιση. Πότε θα προλάβει ο δάσκαλος να ασχοληθεί με μαθητές που έχουν αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες, (πρόσφυγες, μετανάστες, μαθησιακές δυσκολίες); ξέρουμε ότι τα θέματα συμπεριφοράς (π.χ. σχολικός εκφοβισμός) είναι όλο και πιο συχνά. Πότε θα έχουμε χρόνο να τα αντιμετωπίσουμε; Επίσης, η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται όλο και πιο απαιτητική (projects, εργασίες κ.α.), πώς θα γίνονται ολα αυτά με τόσους μαθητές στο τμήμα; Αν θέλουμε ποιότητα στην εκπαιδευση να έχουν τα τμήματα 20 - 22 μαθητές.