Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα | 25 Απριλίου 2020, 18:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντιπαιδαγωγική και άστοχη ρύθμιση. Πότε θα προλάβει ο δάσκαλος να ασχοληθεί με μαθητές που έχουν αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες, (πρόσφυγες, μετανάστες, μαθησιακές δυσκολίες); ξέρουμε ότι τα θέματα συμπεριφοράς (π.χ. σχολικός εκφοβισμός) είναι όλο και πιο συχνά. Πότε θα έχουμε χρόνο να τα αντιμετωπίσουμε; Επίσης, η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται όλο και πιο απαιτητική (projects, εργασίες κ.α.), πώς θα γίνονται ολα αυτά με τόσους μαθητές στο τμήμα; Αν θέλουμε ποιότητα στην εκπαιδευση να έχουν τα τμήματα 20 - 22 μαθητές.