Αγαπητή κα υπουργέ,
είμαι ο παππούς ενός μαθητή ο οποίος είναι σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο. Σας γράφω για να εκφράσω τα συναισθήματα και τις απόψεις μου για το άρθρο 18. Καταρχάς, ο εγγονός μου, πριν τις εισαγωγικές εξετάσεις, ήταν όλη την ημέρα μέσα στο σπίτι, στο γραφείο του και διάβαζε περισσότερο και από ανθρώπους οι οποίοι δίνουν πανελλαδικές. Έχω την εντύπωση ότι είναι το λιγότερο άδικο να τον <> να ξαναμπεί σε μία τόσο αγχωτική διαδικασία. Μιλάμε για τους άριστους της Ελλάδας. Άλλωστε, οι δυνάμεις ενός ανθρώπου δεν είναι απεριόριστες. Φρόνιμο θα ήταν να μην εξαντλήσουμε το δυναμικό των παιδιών με συνεχείς άχρηστες εξετάσεις. Αναρωτιέμαι, το πνεύμα του νόμου αυτού είναι να τιμωρηθούν άριστοι μαθητές που ενδεχομένως να μην γράψουν τόσο καλά σε ένα διαγώνισμα; Δεν θέλω να το πιστέψω. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Με εκτίμηση
ένας ανήσυχος παππούς.
Αγαπητή κα υπουργέ, είμαι ο παππούς ενός μαθητή ο οποίος είναι σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο. Σας γράφω για να εκφράσω τα συναισθήματα και τις απόψεις μου για το άρθρο 18. Καταρχάς, ο εγγονός μου, πριν τις εισαγωγικές εξετάσεις, ήταν όλη την ημέρα μέσα στο σπίτι, στο γραφείο του και διάβαζε περισσότερο και από ανθρώπους οι οποίοι δίνουν πανελλαδικές. Έχω την εντύπωση ότι είναι το λιγότερο άδικο να τον <> να ξαναμπεί σε μία τόσο αγχωτική διαδικασία. Μιλάμε για τους άριστους της Ελλάδας. Άλλωστε, οι δυνάμεις ενός ανθρώπου δεν είναι απεριόριστες. Φρόνιμο θα ήταν να μην εξαντλήσουμε το δυναμικό των παιδιών με συνεχείς άχρηστες εξετάσεις. Αναρωτιέμαι, το πνεύμα του νόμου αυτού είναι να τιμωρηθούν άριστοι μαθητές που ενδεχομένως να μην γράψουν τόσο καλά σε ένα διαγώνισμα; Δεν θέλω να το πιστέψω. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Με εκτίμηση ένας ανήσυχος παππούς.