Η σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου αντίκειται στους σκοπούς και τους στόχους της προσχολικής εκπαίδευσης , παγκοσμίως. Το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου διαρθρώνεται διαθεματικά, με δραστηριότητες που έχουν συνοχή και αλληλουχία και τα αγγλικά , θα διακόψουν αυτήν την συνέχεια του προγράμματος. Επιπροσθέτως, η εναλλαγή προσώπων σε αυτήν την κρίσιμη φάση απομάκρυνσης από την οικογένεια, έχοντας δημιουργήσει μία σχέση ασφάλειας και εμπιστοσύνης με τη νηπιαγωγό, μπορεί να επιδράσει αρνητικά στην ομαλή κοινωνικοποίηση του νηπίου και στην διαμόρφωση θετικής άποψης για το σχολείο.
Η σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου αντίκειται στους σκοπούς και τους στόχους της προσχολικής εκπαίδευσης , παγκοσμίως. Το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου διαρθρώνεται διαθεματικά, με δραστηριότητες που έχουν συνοχή και αλληλουχία και τα αγγλικά , θα διακόψουν αυτήν την συνέχεια του προγράμματος. Επιπροσθέτως, η εναλλαγή προσώπων σε αυτήν την κρίσιμη φάση απομάκρυνσης από την οικογένεια, έχοντας δημιουργήσει μία σχέση ασφάλειας και εμπιστοσύνης με τη νηπιαγωγό, μπορεί να επιδράσει αρνητικά στην ομαλή κοινωνικοποίηση του νηπίου και στην διαμόρφωση θετικής άποψης για το σχολείο.