• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΟΥΡΝΑΣ' | 25 Απριλίου 2020, 18:51

    Η όποια ανακατανομή του διδακτικού χρόνου δεν έχει ουσιαστικό περιεχόμενο χωρίς αναθεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων στην κατεύθυνση της μείωσης του όγκου της ύλης με παράλληλη έμφαση σε δεξιότητες, καθώς και του προσανατολισμού σε νέα αντικείμενα/μαθήματα (π.χ. κυκλοφοριακή αγωγή ή περιβαλλοντική εκπαίδευση που για παράδειγμα η απουσία της Ευέλικτης Ζώνης στερεί από τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού). Θετική η αύξηση των ωρών διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στις πρώτες τάξεις υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει ανάλογη αναπροσαρμογή των Αναλυτικών Προγραμμάτων και εκπαιδευτικό υλικό. Αναγκαία η αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής, με παράλληλο εξοπλισμό των σχολικών μονάδων και αναπροσαρμογή των Αναλυτικών Προγραμμάτων ώστε να διαχέεται, να αξιοποιείται το μάθημα για τη διδασκαλία των υπόλοιπων διδακτικών αντικειμένων σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Αναγκαία επίσης η αύξηση των ωρών Φυσικής Αγωγής στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού αλλά και η διδασκαλία της Θεατρικής Αγωγής στις μεγάλες τάξεις όπου δεν προβλέπεται πλέον.