Aξιότιμη κα Υπουργέ
Φοιτώ στην Β’ Γυμνασίου στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων και θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου απέναντι στο συγκεκριμένο άρθρο με το οποίο καλούμαι να υποβληθώ σε νέες εξετάσεις αν και ήδη έχω υποβληθεί σε εξετάσεις αριστείας για να μπω στην Α’ Γυμνασίου .Σας επισημαίνω το γεγονός ότι πήρα μέρος στις εισαγωγικές εξετάσεις το σχολείου με την προϋπόθεση ότι αν αριστεύσω θα έχω την δυνατότητα να φοιτήσω μέχρι και την τελευταία τάξη του λυκείου . Την τελευταία χρονιά μου στο Δημοτικό σχολείο την αφιέρωσα στη προετοιμασία για τις εισαγωγικές κάτι που κατανάλωνε αρκετό από τον ελεύθερο μου χρόνο και με εξουθένωνε ψυχολογικά . Μόλις έμαθα την ευχάριστη είδηση ότι είχα περάσει στο σχολείο των ονείρων μου ήμουν σίγουρος ότι είχα εξασφαλίσει μια καλύτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τον εαυτό μου. Πλέον έχοντας σχεδόν τελειώσει την β’ τάξη του Γυμνασίου, αυτή η προϋπόθεση με την οποία εισήλθα σε αυτό το σχολείο πρόκειται να αθετηθεί από εσάς με το πιο πάνω άρθρο. Πιστεύω πως αρκετοί μαθητές θα έχουν το ίδιο παράπονο, νιώθουν αδικημένοι όπως εγώ .Μας γκρεμίζετε τα όνειρά μας σαν μαθητές, σαν έφηβοι , σαν μελλοντικοί πολίτες, όταν η ίδια η πολιτεία αθετεί τις συμφωνίες μας . Έχοντας εκφράσει την άποψη μου περί του θέματος θα μπορούσα να πω πως η τροποποίηση του άρθρου αυτού για τον τρόπο εισαγωγής μας στο λύκειο με νέες εξετάσεις ,πρέπει να μην ισχύσει για εμάς που ήδη φοιτούμε στη Πρώτη και Δευτέρα Γυμνασίου .
Με εκτίμηση
Aξιότιμη κα Υπουργέ Φοιτώ στην Β’ Γυμνασίου στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων και θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου απέναντι στο συγκεκριμένο άρθρο με το οποίο καλούμαι να υποβληθώ σε νέες εξετάσεις αν και ήδη έχω υποβληθεί σε εξετάσεις αριστείας για να μπω στην Α’ Γυμνασίου .Σας επισημαίνω το γεγονός ότι πήρα μέρος στις εισαγωγικές εξετάσεις το σχολείου με την προϋπόθεση ότι αν αριστεύσω θα έχω την δυνατότητα να φοιτήσω μέχρι και την τελευταία τάξη του λυκείου . Την τελευταία χρονιά μου στο Δημοτικό σχολείο την αφιέρωσα στη προετοιμασία για τις εισαγωγικές κάτι που κατανάλωνε αρκετό από τον ελεύθερο μου χρόνο και με εξουθένωνε ψυχολογικά . Μόλις έμαθα την ευχάριστη είδηση ότι είχα περάσει στο σχολείο των ονείρων μου ήμουν σίγουρος ότι είχα εξασφαλίσει μια καλύτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τον εαυτό μου. Πλέον έχοντας σχεδόν τελειώσει την β’ τάξη του Γυμνασίου, αυτή η προϋπόθεση με την οποία εισήλθα σε αυτό το σχολείο πρόκειται να αθετηθεί από εσάς με το πιο πάνω άρθρο. Πιστεύω πως αρκετοί μαθητές θα έχουν το ίδιο παράπονο, νιώθουν αδικημένοι όπως εγώ .Μας γκρεμίζετε τα όνειρά μας σαν μαθητές, σαν έφηβοι , σαν μελλοντικοί πολίτες, όταν η ίδια η πολιτεία αθετεί τις συμφωνίες μας . Έχοντας εκφράσει την άποψη μου περί του θέματος θα μπορούσα να πω πως η τροποποίηση του άρθρου αυτού για τον τρόπο εισαγωγής μας στο λύκειο με νέες εξετάσεις ,πρέπει να μην ισχύσει για εμάς που ήδη φοιτούμε στη Πρώτη και Δευτέρα Γυμνασίου . Με εκτίμηση