Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 25 Απριλίου 2020, 19:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένταξη της Ιταλικής Γλώσσας σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια Εδώ και δεκαετίες θεωρητικά δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν να διδαχθούν Ιταλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα ωστόσο όταν το ζητήσουν , τους απαντούν ότι η επιλογή είναι μόνο στα χαρτιά. Η Ιταλία σύμφωνα με την Unesco είναι η χώρα με τα περισσότερα έργα πολιτιστικης κληρονομιας στον κόσμο.Η Ιταλική Λογοτεχνία, η ιταλική μουσική και ο Ιταλικός πολιτισμος γενικά έχουν επηρεάσει και επηρεάζουν τον παγκόσμιο πολιτισμό και μέσα από την άμεση έκθεση στις ιδέες του διευρύνουμε το πνεύμα μας. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Διονύσιος Σολωμος, ο Ανδρέας Κάλβος έγραψαν στα Ιταλικά. Η πολυγλωσσία οπως έχουν αποδείξει μελετες βοηθά στην πνευματική καλλιέργεια. Η δημοφιλία της Ιταλίας χάρη στο σχεδιασμό και παραγωγή μηχανών, πλοίων, αεροπλάνων, επίπλων ,στη δημιουργία μόδας , στην εξαγωγή τυριών και κρασιών είναι μεγάλη και η γνώση της ιταλικής γλώσσας μπορεί να βοηθήσει στην αναζήτησή εργασίας στη γείτονα χώρα. Τελος, τα Ιταλικά είναι εξεταζόμενη γλώσσα για εισαγωγή σε διάφορες πανεπιστημιακές σχολές όποτε πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες.