ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ ΟΙ (ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΙ) ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ
Στην παράγραφο 3 (αλλά και 5ε) του παρόντος άρθρου εμφανίζεται ο παρακάτω περιορισμός «Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε (…) Πρότυπα ή Πειραματικά,της Π.Δ.Ε., στην οποία οι ίδιοι υπάγονται». Ο τιθέμενος περιορισμός αιτήσεων των εκπαιδευτικών (μόνο για την ΠΔΕ στην οποία υπάγονται) θυμίζει και παραπέμπει στον Νόμο "Μπαλτά - Κουράκη" του 2015 για την επιλογή Δ/ντών Σχ. Mονάδων, βάσει του οποίου οριζόταν ότι ένας εκπαιδευτικός μπορεί να διεκδικήσει θέση Δ/ντή μόνο για σχολική μονάδα της ΔΔΕ όπου υπηρετεί αποκλειομένης της λοιπής Ελλάδος (!!!), γεγονός το οποίο κατά τη γνώμη είναι προδήλως αντισυνταγματικό καθώς σντίκειται ευθέως στην αρχή της ισονομίας και ίσων ευκαιριών. Ενας εκπαιδευτικός αυξημένων προσόντων π.χ. από την περιφέρεια Θεσσαλίας όπου ΔΕΝ λειτουργούν Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία γιατί να αποκλείεται a priori από την διαδικασία; Γιατί να στερείται αυτός ο εκπ/κός της ΠΔΕ Θεσσαλίας να συμμετάσχει και διεκδικήσει μια θέση σε Πρότυπο ή Πειραματικό Σχολείο της γειτονικής ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας;
Καλό θα είναι να αναθεωρηθεί και αναδιατυπωθεί η διάταξη δίδοντας το δικαίωμα στον εκπ/κό της οποιασδήποτε ΔΔΕ ή ΠΔΕ να διεκδικήσει μια προκηρυσσόμενη θέση της ειδικότητάς του στο οποιοδήποτε Πρότυπο ή Πειραματικό Σχολείο της επικράτειας. Σ΄ όλη την Ελλάδα.
ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ ΟΙ (ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΙ) ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ Στην παράγραφο 3 (αλλά και 5ε) του παρόντος άρθρου εμφανίζεται ο παρακάτω περιορισμός «Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε (…) Πρότυπα ή Πειραματικά,της Π.Δ.Ε., στην οποία οι ίδιοι υπάγονται». Ο τιθέμενος περιορισμός αιτήσεων των εκπαιδευτικών (μόνο για την ΠΔΕ στην οποία υπάγονται) θυμίζει και παραπέμπει στον Νόμο "Μπαλτά - Κουράκη" του 2015 για την επιλογή Δ/ντών Σχ. Mονάδων, βάσει του οποίου οριζόταν ότι ένας εκπαιδευτικός μπορεί να διεκδικήσει θέση Δ/ντή μόνο για σχολική μονάδα της ΔΔΕ όπου υπηρετεί αποκλειομένης της λοιπής Ελλάδος (!!!), γεγονός το οποίο κατά τη γνώμη είναι προδήλως αντισυνταγματικό καθώς σντίκειται ευθέως στην αρχή της ισονομίας και ίσων ευκαιριών. Ενας εκπαιδευτικός αυξημένων προσόντων π.χ. από την περιφέρεια Θεσσαλίας όπου ΔΕΝ λειτουργούν Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία γιατί να αποκλείεται a priori από την διαδικασία; Γιατί να στερείται αυτός ο εκπ/κός της ΠΔΕ Θεσσαλίας να συμμετάσχει και διεκδικήσει μια θέση σε Πρότυπο ή Πειραματικό Σχολείο της γειτονικής ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας; Καλό θα είναι να αναθεωρηθεί και αναδιατυπωθεί η διάταξη δίδοντας το δικαίωμα στον εκπ/κό της οποιασδήποτε ΔΔΕ ή ΠΔΕ να διεκδικήσει μια προκηρυσσόμενη θέση της ειδικότητάς του στο οποιοδήποτε Πρότυπο ή Πειραματικό Σχολείο της επικράτειας. Σ΄ όλη την Ελλάδα.