Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κώστας Ζ | 25 Απριλίου 2020, 19:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας. Η χρησιμότητα το μαθήματος της κοινωνιολογίας τόσο σε επίπεδο γνώσεων και κοινωνικών δεξιοτήτων όσο και στο πλαισιο των πανελλαδικών εξετασεων ως προϋπόθεσης εισαγωγής στις κοινωνικές- ανθρωπιστικές επιστημες είναι αυταπόδεικτη. Δε νοείται σύγχρονη κοινωνία χωρίς την κοινωνιολογία ως θεμέλιο στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας κοινότητας. Ως παράδειγμα χρησιμότητας σε σχέση και την εξέταση της έκθεσης σε επίπεδο πανελλαδικών, σας προτείνω να ρωτήσετε τους μαθητές της Γ Λυκείου για το εάν και κατά πόσο συνέβαλε η κοινωνιολογια στην σύνθεση και ανάλυση κάθε ζητούμενου θεματος. Η παραμονή της κοινωνιολογίας ως εξεταζόμενου μαθήματος στις πανελλαδικες είναι απολύτως αναγκαία!Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολών του 1ου πεδίου εμπεριέχει ως βασικό μάθημα την κοινωνιολογίας!