Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σωτηρία Π. | 25 Απριλίου 2020, 20:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειμαι εκπαιδευτικος και μητερα εδώ και 20 χρονια. Ως σύγχρονος πολίτης που είχα την τύχη να επισκεφτώ ευρωπαϊκά κράτη, υποστηριζω οτι δε νοείται σύγχρονη κοινωνία χωρίς την κοινωνιολογία ως θεμέλιο στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας κοινότητας. Η παραμονή της κοινωνιολογίας ως εξεταζόμενου μαθήματος στις πανελλαδικες αποτελεί τη βάση για την εισαγωγή των νέων μας στη διαχείριση κοινωνικών ζητημάτων συμπεριφοράς και κρίσης!Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολών του 1ου πεδίου εμπεριέχει ως βασικό μάθημα την κοινωνιλογια. Άλλωστε, ο χρόνος των μαθητών είναι πολύτιμος και αξίζει να αξιοποιηθεί κατα το καλυτερο δυνατο αποκτωντας γνωσεις χρησιμες σε ολη της ζωη και την καθημερινοτητα του ως σύγχρονου ενεργου πολιτη.