Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιάννης πε04 | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υπάρχον σύστημα διορισμών προφανώς και δεν είναι τέλειο. Όμως με μερικές διορθώσεις θα μπορούσε να γίνει περά για περά αξιοκρατικό. Ξεκινήσατε δυναμικά τη θητεία σας με βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αποφασίσατε να εξαλείψετε τους βυσματιες από την ΠΔΣ. Το καταφέρατε. Είτε γινόταν η επιλογή των ΠΔΣιτων βάση του πίνακα με χρονολογία κτήσης πτυχίου, είτε βάση μορίων, το ίδιο δίκαιο θα ήταν. Καταφέρατε να διώξετε με μια απλή απόφαση σας, όλους όσους είχαν μπάρμπα στην Κορώνη. Βέβαια ακόμα υπάρχουν κερκοπορτες στο σύστημα (Σιβητανιδειος κτλ) αλλά είμαι σίγουρος ότι κάτι θα κάνετε και για αυτό. Έπειτα ανακοινώσατε ότι πλέον οι διορισμοί θα γίνονται βάση του που υπάρχον ελλείψεις. Πέρα για πέρα σωστό. Όμως από μόνο του δε φτάνει. Γιατί όταν πχ λέτε ότι άνοιξε θέση φυσικού στο λύκειο της Σίκινου πχ, τότε εμείς σαν εκπαιδευτικοί περιμένουμε 2 πράγματα Πρώτον ο φυσικός που θα πάει εκεί να διδάσκει επί το πλείστον το αντικείμενο του και όχι χίλια 2 άσχετα μαθήματα. Δεύτερον στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ ο φυσικός πχ να δίνει μονό το μαθήματα του και άντε ένα ακόμα πχ χημεία. Τη βιολογία και τη γεωλογία τι να την κάνει? Πασχίζετε να αποδείξετε ότι φταίνε οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι όλοι ικανοί να διδάξουν, αλλά ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ τους κάνετε τη ζωή δύσκολη με το να τους βάζετε να διδάξουν άσχετα μαθήματα στα οποία ποτέ δεν εμβάθυναν τις γνώσεις τους, γιατί δεν ήταν αυτό το αντικείμενο τους. Να μην αναφέρω και τις εξεζητημένες γνώσεις που είναι στην εξεταστέα ύλη του ασεπ και ποτέ δε θα χρειαστούν στα σχολεία. Τι ακριβώς ψάχνετε να δείτε με τον ασεπ? Αν είμαστε καλοί φυσικοί? Αυτό το ενέκριναν οι καθηγητές μας στο πανεπιστήμιο. Εσάς θα έπρεπε να σας νοιάζει το αν είμαστε ικανοί να διδάξουμε τα σχολικά μαθήματα. Μήπως όμως απλά μεγαλώνετε την εξεταστέα ύλη χωρίς λόγο απλά για να μπορείτε να κόβετε αβέρτα εκπαιδευτικούς? Τέλος είπατε ότι όσοι παίρνουν αποσπάσεις να μη παίρνουν τα μόρια της οργανικής τους και όσοι είναι στο υπουργείο κτλ να πάνε στα κατακαημένα τα ερημονήσια που ψάχνουν εκπαιδευτικούς να καλύψουν τα κενά τους. Το να σας πούμε μπράβο για αυτό είναι το λιγότερο (καλό θα ήταν βεβαία όσοι παίρνουν από εδω και περά απόσπαση, η οργανική τους θέση να μη κρατιέται γιατί έτσι φαίνεται ότι υπάρχει σε κάποια σχολειά πληρότητα χωρίς να ισχύει αφού ο καθηγητής μπορεί να έχει αποσπαστεί άρα και να λείπει από τη θέση του) Μετά από αυτές τις 3 αποφάσεις σας που είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, κάτι σας έπιασε. Πήρατε μετρά(ή έστω είπατε ότι θέλετε να πάρετε μετρά) τα οποία είναι τουλάχιστον άστοχα, ελειπώς μελετημένα άδικα ασαφή κτλ κτλ. Θα μπορούσα να αρχίσω τις υποδείξεις αλλά δε θα το κάνω. Θα σας αναφέρω απλά τα σημεία στα οποία χωλαίνουν οι υπόλοιπες προτάσεις σας 1. τόσα χρόνια μετά την κατάργηση της επετηρίδας, χιλιάδες εκπαιδευτικοί κανουν τον προγραμματισμό τους βάση ενός συστήματος. βάση αυτού του συστήματος εκμεταλλευτήκαν οι εκάστοτε κυβερνήσεις χιλιάδες αναπληρωτές και ιδιαίτερα ωρομίσθιους, που με 350 ευρώ τους έστελναν στα πιο δυσπρόσιτα μέρη. Εκεί αγαπητή κύρια υπουργε, σας πληροφορώ ότι τα εξοδά τους (μας) είναι τουλάχιστον 800 ευρώ το μηνά (και λίγα λέω). Άρα ένας ωρομίσθιος που έχει πχ πάει στην Ικάρια, μπαίνει μέσα κάθε μηνά 500 ευρώ. Θα μου πείτε τώρα γιατί πάει. Προφανώς γιατί του έχετε δώσει κάποιο κίνητρο. Ποιο είναι αυτό? Τα μόρια. Και όχι απλώς τα μόρια. Τα διπλά μόρια γιατί αναγνωρίζετε ότι είναι δύσκολες οι συνθήκες εκεί. Άρα ουσιαστικά αναγκάζετε τον κακόμοιρο τον εκπαιδευτικοί ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ουσιαστικά τον διορισμό του. Και αν μας πείτε ότι όλα αυτά τα έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, να σας θυμίσω ότι φέτος εσείς προσλάβατε ωρομίσθιους. Εσείς τους στείλατε μακριά, εσείς τους δίνετε διπλά μόρια. Για πιο λόγο? Για να τους πείτε μετά από λιγο ότι θα σας βάλω στον πινάκα, θα πάρετε τα μόρια σας αλλά αυτά από το καλοκαίρι δε θα έχουν καμία άξια? Γιατί και που θα μπείτε στον πινάκα , τα μόρια από 2010 και μετά δε θα αυξάνονται? Τι να τα κάνουμε τότε? Να τα κορνιζάρουμε? Όσοι έχουν μόρια και έχουν φάει λεφτά αλλά και τα νιάτα τους στην παραμεθόριο θα τους πετάξετε στα σκουπίδια? Είναι άδικο ανήθικο ίσως και αντισυνταγματικό(δεν είμαι δικηγόρος βεβαία αλλά…) 2. όποιος περνάει τον άσεπ κρίνεται κατάλληλος. Και σας ρωτώ. Περνάω εγώ φέτος τον ασεπ. Και ας πούμε ότι γίνομαι αναπληρωτής. Την επόμενη χρόνια δίνω πάλι ασεπ αλλά δεν περναω. Γιατί πχ αρρώστησα, γιατί την ώρα που έγραφα με έπιασε λιποθυμία, για χιλίους 2 λόγους δεν περναω. Είμαι δηλαδή τη μια χρόνια ικανός, και τη δεύτερη που θα έχω και μια χρόνια σαν αναπληρωτής προϋπηρεσία και επομένως και εμπειρία μεγαλύτερη, είμαι ανίκανος? Είναι αστεία πράγματα αυτά 3. για ποιο λόγο κάποιος που περνάει αναπληρωτής πχ στα κουφονήσια να πάει? Για να έχει στον ασεπ μετά 1 ολόκληρο μόριο μπόνους? Καλύτερα να κάτσει σπιτάκι του να διαβάζει και να μην έχει και έξοδα. Ο τρόπος που μετρα η προϋπηρεσία στον ασεπ είναι τουλάχιστον αστείος. Μισό μοριο για έξι μήνες προϋπηρεσίας? Έχετε υποπέσει φοβάμαι σε τεράστια λαθη. δε θα σας υποδείξω εγώ τι να κάνετε αλλά ελπίζω να λάβετε υπόψη σας σοβαρά όλα όσα προανέφερα. Έχετε εξαγριώσει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Με μέτρα που φαίνεται ότι δεν έχουν μελετηθεί επακριβώς. Με κοροϊδίες. Πιστεύετε ότι δε καταλαβαίνει ο κόσμος ότι το καθυστερείτε όσο μπορείτε για να μην εγκαταλείψουν τις θέσεις τους όλοι οι ωρομίσθιοι? Πιστεύω ειλικρινά ότι έχετε καλές προθέσεις. Μιλήστε λοιπόν ανοιχτά, μην παίζετε κρυφτούλι, αφήστε τις ασάφειες και συζητήστε με τους εκπαιδευτικούς χωρίς να είστε αδιάλλακτη και ξεροκέφαλη. Πρεπει να τεθούν πολλά θέματα επι τάπητος. Όπως το 24μηνο + ασεπ και το πώς θα αντιμετωπίσετε όλους όσους μάζευαν προϋπηρεσία τόσα χρόνια με κόπο και χρήμα. Και άλλα πολλά βέβαια. Για το καλό της κοινωνίας μας. Όλων μας