Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Χριστοπούλου | 25 Απριλίου 2020, 20:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Αγγλική γλώσσα αποτελεί εδώ και χρόνια την κοινή γλώσσα συνεννόησης (lingua franca) στη σύγχρονη εποχή. Η άριστη γνώση της αποτελεί εφόδιο για την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό Ίδρυμα και επιστημονικό τομέα, για την πραγματοποίηση έρευνας, την συνεννόηση και ανταλλαγή γνώσεων ειδικών και επαγγελματιών σε όλο τον πλανήτη και φυσικά για μία επιτυχημένη επαγγελματική πορεία. Η κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας, δυστυχώς, χαρακτηρίζεται από τη βιασύνη των γονιών να «ξεμπερδεύουν» τα παιδιά τους με τα Αγγλικά για να αφοσιωθούν στις Πανελλαδικές εξετάσεις, οπότε η πλειοψηφία των μαθητών Λυκείου χάνουν την επαφή με τη γλώσσα και οι γνώσεις τους σε αυτή δεν αντιστοιχούν στα διάφορα Πιστοποιητικά που έχουν πάρει. Συνεπώς, η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε όλο το Λύκειο και κυρίως στην Γ΄ τάξη (ως μάθημα γενικής παιδείας) είναι απαραίτητη ώστε να μην χάνεται η επαφή των μαθητών αλλά αντίθετα να συντηρείται και να ενισχύεται. Παράλληλα, το Λύκειο είναι η καταλληλότερη βαθμίδα για την προετοιμασία των μαθητών για την απόκτηση πιστοποιητικών γλωσσομάθειας επιπέδου Γ1-Γ2 στα πλαίσια στης δημόσιας εκπαίδευσης. Τέλος, στην Γ΄ τάξη θα πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα προετοιμασίας για τις εισαγωγικές εξετάσεις σε αντίστοιχες πανεπιστημιακές σχολές σε όσους μαθητές το επιθυμούν, κάτι το οποίο ποτέ μέχρι στιγμής δεν έχει υλοποιηθεί – η διδασκαλία των Αγγλικών ως μάθημα επιλογής που ίσχυσε φέτος χαρακτηρίστηκε από την επιλογή του μαθήματος από μαθητές ανεξαρτήτως του ενδιαφέροντός τους για την εξέταση του μαθήματος στις Πανελλαδικές και δεν συνοδεύτηκε από κατάλληλο βιβλίο.