• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία' | 25 Απριλίου 2020, 20:42

    H πρόθεση για κατάτμηση του προγράμματος του νηπιαγωγείου σε διακριτές ενότητες όπως Πληροφορική ,Αγγλικά και Φυσική Αγωγή δείχνει ότι τείνει να σχολειοποιηθεί η μοναδική βαθμίδα που πραγματικά δουλεύει και κάνει θαύματα.Το πρόγραμμα είναι βασισμένο ήδη σε διαφορετικές μαθησιακές περιοχές που εμπλέκονται μεταξύ τους καθώς σχεδιάζονται σύμφωνα με αυτές δραστηριότητες μάθησης χωρίς να παραβλέπονται τα ενδιαφέροντα των μαθητών προσχολικής ηλικίας. Το νηπιαγωγείο δεν είναι χώρος πειραματισμών όταν μέσα στις τάξεις υπάρχουν 22 και στο εξής 24 έως 26 παιδιά που πολύ συχνά δεν έχουν κατακτήσει ούτε τα βασικά της μητρικής τους γλώσσας.Ακόμα υπάρχουν και αλλόγλωσσα παιδιά που πασχίζουν να μάθουν ελληνικά και μια νηπιαγωγός που προσπαθεί να είναι εκπαιδευτικός, καθαρίστρια, ψυχολόγος για τους γονείς, υπάλληλος για το υπουργείο για να μην συνεχίσουμε τον μακρύ κατάλογο των ρόλων που της έχουν ανατεθεί.Διορθώστε τα κακώς κείμενα αρχικά με τη μείωση των μαθητών ανά νηπιαγωγό, τις κτιριακές υποδομές , τις υλικοτεχνικές υποδομές , το ανύπαρκτο βοηθητικό προσωπικό, την παράλληλη στήριξη των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρίες και αφήστε την Αγγλική γλώσσα για τις επόμενες βαθμίδες.