Είμαι μαθητής της Β’ τάξης στο Πρότυπο Γυμνάσιοκαι είχα καταβάλει, όπως φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι συμμαθητές μου, πολύ κόπο για να έχω τη θέση που έχω σήμερα. Το κίνητρό μου σε αυτή την επιλογή, ήταν να φοιτήσω έξι χρόνια σε Πρότυπο σχολείο και όχι τρία. Εάν γνώριζα από την αρχή ότι θα ίσχυε αυτός ο νόμος, φυσικά και δεν θα επέλεγα το Πρότυπο Γυμνάσιο. Είναι προτιμότερο να είμαι καλά ψυχολογικά, παρά να έχω καλύτερη εκπαίδευση. Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα όταν έμαθα τα άσχημα νέα και εξοργίστηκα ακόμα περισσότερο όταν έμαθα ότι όλα αυτά γίνονται για να διασφαλιστεί ότι στα Πρότυπα λύκεια θα εισαχθούν άριστοι μαθητές. Με τον νόμο αυτόν αμφισβητείται η αξία μας αλλά και των καθηγητών μας.
Η γνώμη μου είναι ότι, αν αυτό τελικά ισχύσει, στο μέλλον οι συμμετέχοντες των εισαγωγικών εξετάσεων του γυμνασίου θα είναι πολύ λιγότεροι από όσους είναι σήμερα.
Επίσης, φιλίες και παρέες καταστρέφονται με τον νέο νόμο. Σίγουρα αυτό ισχύει και από τη μετάβαση ενός μαθητή από το Δημοτικό στο Πρότυπο Γυμνάσιο, αλλά αυτό αποτελεί δική του επιλογή. Με αυτόν τον νόμο δεν θα είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσω με την αγαπημένη παρέα μου και στο Λύκειο και ίσως αναγκαστώ να γραφτώ σε Λύκειο άλλης περιοχής στο οποίο δεν γνωρίζω κανέναν και θα με θεωρούν ξένο άτομο.
Άλλωστε, εγώ και οι συμμαθητές μου μπήκαμε σε Πρότυπο Γυμνάσιο με κάποιες προϋποθέσεις, μεταξύ των οποίων ήταν και η μετάβαση στο Πρότυπο Λύκειο. Δεν είναι σωστό αυτό να το αλλάζετε στη μέση της φοίτησής μας.
Κλείνοντας, θα σας παρακαλούσα να με αξιολογήσετε βάσει της απόδοσής μου στα τρία χρόνια της εκπαίδευσής μου στο Γυμνάσιο και όχι από την απόδοσή μου σε μία εξέταση στο τέλος της Γ’ Γυμνασίου που θα διαρκεί μία ώρα.
Είμαι μαθητής της Β’ τάξης στο Πρότυπο Γυμνάσιοκαι είχα καταβάλει, όπως φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι συμμαθητές μου, πολύ κόπο για να έχω τη θέση που έχω σήμερα. Το κίνητρό μου σε αυτή την επιλογή, ήταν να φοιτήσω έξι χρόνια σε Πρότυπο σχολείο και όχι τρία. Εάν γνώριζα από την αρχή ότι θα ίσχυε αυτός ο νόμος, φυσικά και δεν θα επέλεγα το Πρότυπο Γυμνάσιο. Είναι προτιμότερο να είμαι καλά ψυχολογικά, παρά να έχω καλύτερη εκπαίδευση. Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα όταν έμαθα τα άσχημα νέα και εξοργίστηκα ακόμα περισσότερο όταν έμαθα ότι όλα αυτά γίνονται για να διασφαλιστεί ότι στα Πρότυπα λύκεια θα εισαχθούν άριστοι μαθητές. Με τον νόμο αυτόν αμφισβητείται η αξία μας αλλά και των καθηγητών μας. Η γνώμη μου είναι ότι, αν αυτό τελικά ισχύσει, στο μέλλον οι συμμετέχοντες των εισαγωγικών εξετάσεων του γυμνασίου θα είναι πολύ λιγότεροι από όσους είναι σήμερα. Επίσης, φιλίες και παρέες καταστρέφονται με τον νέο νόμο. Σίγουρα αυτό ισχύει και από τη μετάβαση ενός μαθητή από το Δημοτικό στο Πρότυπο Γυμνάσιο, αλλά αυτό αποτελεί δική του επιλογή. Με αυτόν τον νόμο δεν θα είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσω με την αγαπημένη παρέα μου και στο Λύκειο και ίσως αναγκαστώ να γραφτώ σε Λύκειο άλλης περιοχής στο οποίο δεν γνωρίζω κανέναν και θα με θεωρούν ξένο άτομο. Άλλωστε, εγώ και οι συμμαθητές μου μπήκαμε σε Πρότυπο Γυμνάσιο με κάποιες προϋποθέσεις, μεταξύ των οποίων ήταν και η μετάβαση στο Πρότυπο Λύκειο. Δεν είναι σωστό αυτό να το αλλάζετε στη μέση της φοίτησής μας. Κλείνοντας, θα σας παρακαλούσα να με αξιολογήσετε βάσει της απόδοσής μου στα τρία χρόνια της εκπαίδευσής μου στο Γυμνάσιο και όχι από την απόδοσή μου σε μία εξέταση στο τέλος της Γ’ Γυμνασίου που θα διαρκεί μία ώρα.